חדשות היום

סרגון ו- Statoil , חידשו את הסכם המסגרת ביניהן ל-5 שנים נוספות

סרגון נטוורקס (נאסד”ק CRNT ותל אביב), המומחית מספר אחת בשוק רשתות תמסורת אלחוטית (Wireless Backhaul), הודיעה היום על חתימת הסכם מסגרת בן 5 שנים, עם אופציה ל-5 הארכות רצופות בנות שנתיים כל אחת, עם Statoil ASA- חברת הנפט והגז הגדולה בנורבגיה. לאחרונה הזמינה Statoil  את מערכת IP-20 של סרגון. לסרגון מערכת יחסים ארוכה עםStatoil  ומספר גבוה של מערכות מותקנות, שהינן חלק מתשתית התקשורת הימית של Statoil .

סרגון מציעה ל- Statoilפתרון מקצה-לקצה לתקשורת אלחוטית ימית. הביצועים המוכחים של פתרון PointLink של סרגון, הכוללים קיבולת תקשורת גבוהה מאד, אמינות ויכולות שידור לטווחים ארוכים, משמשים את Statoil   לבניית תשתית תקשורת אמינה רחבת פס, זה למעלה מארבעה עשורים, בסביבת העבודה הקשה והבלתי צפויה המאפיינת את הים הצפוני. באמצעות משדרי הרדיו הימיים המשדרים בעוצמה גבוהה והאנטנות המיוצבות באמצעות ג’ירוסקופ, מספק הפתרון של סרגון  תקשורת רציפה בפס רחב ובהשהיה נמוכה. בנוסף, הפתרון אפשר למפעילים לאזן בין תקשורת מהירה בקצבי ג’יגה ביט ליעילות תפעולית, ולהבטיח את אמינותה של רשת התקשורת.

סרגון הינה הספקית הגדולה בעולם של מערכות תקשורת מיוצבות הניתנות להפעלה בטוחה על גבי כלי שיט. סרגון הינה הספקית היחידה המציעה פתרון תמסורת אלחוטית אשר עומד בכל הסטנדרטים המחמירים הנדרשים בעת הפעלה בסביבה ימית ובפרט על פלטפורומות ימיות לנפט וגז. מוקדם יותר השנה, התקינו סרגון ו- Statoilאת קו התקשורת הארוך בעולם לפלטפורמה ימית, המחבר את משרדיה של Statoil בריו דה ז’נירו לפרגרינו שבברזיל. מדובר בקו באורך 174 ק”מ המספק ל- Statoilרוחב פס בקצב של עד 500 מגה ביט לשנייה.

“אנו מעריכים מאד את מערכת היחסים העסקית ההדוקה שלנו עם Statoil”, אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ”ל סרגון. “הדרישות של הלקוחות בים הצפוני אינן דומות לאלה של לקוחות בסביבה יבשתית, מכיוון שהם נזקקים לפתרון הבטוח והעמיד ביותר. מערכות המיקרו-גל שלנו תוכננו לתמוך בתפעול בסביבות העבודה הקשות ביותר – מה שהופך את סרגון לספקית טבעית ייחודית של פתרונות תקשורת רציפה למפיקי נפט וגז”.

בתמונה: עירא פלטי, נשיא ומנכ”ל סרגון

תגובות סגורות