חדשות היום

פלטפורמת ה- IoT של טליט תתפעל את שירותי ה”אינטרנט של הדברים” של חברת Swisscom

טליט (Telit Communications PLC), חברה גלובלית מובילה בתחום האינטרנט של הדברים (IoT) הודיעה כי תספק ברישיון את פלטפורמת Telit IoT המיועדת למפעילי רשתות סלולריים – פלטפורמה המאפשרת הפעלת אפליקציות IoT המיועדת לחברות תקשורת – לחברת Swisscom. פלטפורמת ה- IoT של טליט מאפשרת לספקית התקשורת המובילה של שוויץ להציע שירותים מקצה לקצה ופיתוח מהיר של יישומים.

הפלטפורמה מבוססת ענן ומופעלת באמצעות מערכת deviceWISE של טליט. היא תותקן במרכז הנתונים של Swisscom בשוויץ ותכלול את כלל החיבורים, פונקציות הניהול והאינטגרציה החיוניים לפריסות IoT ניתנות לגדילה ומאובטחות. כמה מהתכונות המבדלות של הפלטפורמה, שרק טליט מציעה כיום בשוק, כוללות יכולות מובנות לניהול קישוריות, ניהול מרחוק של התקנים, בינה מקצה הרשת, אינטגרציה במערכות ארגוניות, אבטחה מקיפה, יצירת אפליקציות מותאמות, לוח מחוונים ואנליטיקה של נתוני Big Data.

פלטפורמת deviceWISE מאפשרת ל- Swisscom להרחיב, כחלק משירותי אינטגרציית המערכות שהיא מספקת, את קו השירותים שלה עם הוספה של תכנון תהליכים עסקיים, אנליטיקת חיזוי (Predictive Analytics) ואינטגרציה של מערכת ניהול משאבים ארגוניים (ERP) המתמקדת ב”דברים” המקושרים של הלקוחות. פלטפורמת ה-IoT משלימה את היצע הפלטפורמה כשירות (PaaS) של Swisscom ללקוחותיה. לאחרונה השיקה הענקית השוויצרית ענן אפליקציות (Application Cloud) למפתחים. החברה שואפת לסייע ללקוחותיה בתעשייה לפתח פתרונות המשנים את כללי המשחק, לקדם יעילות בתהליכים יומיומיים, לחזק את הקשר האינטימי עם הלקוחות ולאפשר חדשנות במודלים עסקיים.

“עד 2020 צופים שיותר מ-50 מיליארד עצמים, מכשירים והתקנים יחוברו לאינטרנט ברחבי העולם, מה שיאפשר מודלים עסקיים חדשים לחלוטין,” אמר סרג’יו צ’יאנדטי, ראש הפתרונות והשירותים לתהליכים עסקיים ב- Swisscom. “עם פלטפורמת ה-IoT החדשה אנו מוכנים ללוות את לקוחותינו בדרך לעתיד הדיגיטלי”.

“אנו שמחים ש- Swisscom בחרה בפלטפורמת ה-IoT של טליט כתשתית לשירותי ה-IoT שלה. רישוי פלטפורמת ה-IoT שלנו למפעילי רשתות ניידות הוא חלק מאסטרטגיית שירותי ה-IoT שלנו שהופכת במהירות למנוע צמיחה עבור עסקי טליט,” אמר פרד ינץ, נשיא ומנכ”ל פלטפורמות ה-IoT של טליט. “אנו משיגים דריסת רגל משמעותית בקרב מפעילים מובילים ברחבי העולם ו- Swisscom נמנית עם המפעילים החדשניים ביותר המכירים כבר בשלב מוקדם בערך ובנוחות של רישוי ואינטגרציה של פלטפורמה מוכחת לאפליקציות IoT אשר תציע שירותי IoT חדשים ותיצור הכנסות חדשות”.

מפעילים ולקוחותיהם העובדים עם טליט ושותפיה במערכת האקולוגית נהנים מגישה ישירה לחומרה ותוכנה בעלות הסמכות, שירות אינטגרציה ותמיכה, ופתרונות ויישומים מותאמים; וכן לפריסות turnkey מסחריות לפי הצורך, בנוסף, בחמש השנים הקרובות צפויה טליט לספק יותר מ-150 מיליון מודולי IoT בעלי הכנה לענן ובכך להגדיל עוד את מספר ההתקנים שניתן לחבר בקלות לכל פלטפורמת deviceWISE IoT  ברחבי העולם.

בתמונה: עוזי כץ, מייסד ומנכ”ל טליט תקשורת 

תגובות סגורות