HP Inc. משיקה את תחנת העבודה הראשונה בעולם בתצורת אולטרהבוק 4 ליבות

חברת HP Inc.  משיקה את HP Zbook Studio, תחנת העבודה הראשונה בעולם בתצורת אולטרה בוק 4 ליבות. המחשב החדש, המצויד במסך בגודל 15.6 אינטש (39.6 ס”מ), הוא מכשיר עתיר ביצועים ובעל עיצוב מוקפד שמיועד למקצוענים בשטח. הוא מתאפיין בעיצוב פורץ דרך שהפך אותו לדגם הדק, הקל ועתיר הביצועים ביותר ש-HP הביאה אי פעם לשוק.

ה-HP Zbook Studioמשקף את המומחיות ההנדסית שהתפתחה ב-HP במשך 30 שנה בתחום תחנות העבודה, ה-DNA הייחודי של סדרת Z והבדיקות הקפדניות ששולבו בפיתוח המוצר.

“כתחנת העבודה הראשונה בעולם בתצורת אולטרהבוק 4 ליבות, ה-Zbook Studioהוא השילוב המושלם בין ‘מוח’, עיצוב אלגנטי ועמידות הנדסית של תחנת עבודה”, ציינה גוון קול, מנהלת פתרונות עסקיים ופתרונות למגזר הקמעונאי, HP Inc. באזור EMEA.  ה-Zbook Studioעמד בתהליך בדיקות של 120,000 שעות והוא מצויד במספר חידושים ראשונים מסוגם בתחום תחנות העבודה: מעבדי Xeon עם זיכרון ECC, Thunderbolt 3, כונני Z Turbo (דור 2), מערכת האבטחה לתחנות קצה HP Sure Start ומסך 4K עם 8 מיליון פיקסלים בטכנולוגיית DreamColor”.

משקלו של המחשב 2 ק”ג ועוביו 18 מ”מ בלבד. ניתן להתאים אותו לצרכים של אנשי מקצוע שעובדים בשטח עם מגוון חלופות של זיכרון, מעבדים, כרטיסים גראפיים ועוד. הדגם מצויד במעבדי Core של אינטל או מעבדי Xeon, שני כונני HP Z Turbo Drive G2 לאחסון של עד 2 TB, זיכרון ECC של עד 32 GB, שתי כניסות Thunderbolt 3, שני מאווררי קירור ואופציה למסכי מגע מבוססי טכנולוגיית HP DreamColor UHD או FHD. ה-Zbook Studioבנוי להתמודד עם עיבודים גראפיים כבדים באמצעות אחד משני כרטיסים גראפיים לבחירה: NVIDIA Quadro M1000M 2 GB GDDR 5 או Intel HD graphics 530.

בנוסף, HP הציגה 3 דגמים של תחנות עבודה ניידיות במשפחת HP Zbook, שהם דקים וקלים יותר באופן דרמאטי בהשוואה לקודמיהם:

דגם HP ZBook 15u – מספק ביצועים של תחנת עבודה במארז קומפקטי ובעלויות נוחות. מחשב אולטרהבוק זה מצויד במסך בגודל 15.6 אינטש (39.6 ס”מ). ניתן לקבוע לו תצורה של עד 32 GB זיכרון, כרטיס גראפי מקצועי AMD FirePro עם זיכרון buffer של 2GB, כונן HP Z Turbo דור 2, זיכרון של עד 1.5 TB ומסך מגע בטכנולוגיית FHD.

דגם HP ZBook 15 – הדור החדש של תחנת העבודה הניידת הנמכרת ביותר בעולם תוכנן לגמרי מחדש והוא דק יותר בשיעור של 27% וקל יותר בשיעור של 7% בהשוואה לדור הקודם. לדגם זה מסך בגודל 15.6 אינטש (39.6 ס”מ) והוא מצויד במעבדי  Core של אינטל או מעבדי Xeon, זיכרון ECC בגודל 64 GB, שני כונני HP Z Turbo Drive G2 לאחסון של עד 3 TB, שתי כניסות Thunderbolt 3 ואופציה למסכי מגע מבוססי טכנולוגיית HP DreamColor UHD או FHD.

דגם HP ZBook 17 –  דגם זה, בעל מסך בגודל 17.3 אינטש (43.9 ס”מ), מצויד בסוללה עם אורך חיים גדול בשיעור של 67% בהשוואה לקודמו. בנוסף הוא דק יותר ב-25% וקל יותר ב-11%. תצורתו כוללת: מעבדי  Core של אינטל או מעבדי Xeon, זיכרון ECC בגודל 64 GB, שני כונני HP Z Turbo Drive G2 לאחסון של עד 4 TB, שתי כניסות Thunderbolt 3 ואופציה למסכי מגע מבוססי טכנולוגיית HP DreamColor UHD או FHD. דגם זה מצויד בכרטיס הגראפי M5000M Quardro של NVIDIA, עם זיכרון buffer של 8 GB.

הדגמים HP Zbook Studio, HP ZBook 15 ו- HP ZBook 17מצוידים שלושתם בכרטיס הגראפי המקצועי NVIDIA Quardro המספק ביצועים בשיעור של קרוב לפי שתיים בהשוואה לדור הקודם של הכרטיסים הגראפיים. המחשבים הללו מציעים גם חלופות לבחירה: Intel Iris Pro Graphics P580, Intel HD Graphics P530 או Intel HD Graphics 530 .

כל סדרת מחשבי HP ZBook Mobile Workstations מתאפיינים באמינות גבוהה והם תוכננו לעמוד במבחני MIL-STD 810G. שולבה בהם תוכנת HP Remote Graphics לשיתוף פעולה מרחוק בין עובדים, מערכת HP Performance Advisor לביצועים אופטימאליים ו-HP Velocity להגברת הביצועים והאמינות של רשתות.

כן מוצעת כאופציה תחנת העגינה החדשה HP ZBook Dock עם כניסת Thunderbolt 3. משתמשים יכולים לחבר עד 10 מכשירים שונים דרך כניסות Thunderbolt 3 (התומכות ב-DisplayPort 1.2, USB 3.1Gen 2 וכן PCIe) וכן כניסות USB 3.0, RJ-45, VGA, combo audio, ושתי כניסות DisplayPort נוספות.

תגובות סגורות