מלאנוקס משיקה את Switch-IB 2 – המתג החכם הראשון בעולם ב- 100 ג’יגה לשניה

מלאנוקס טכנולוגיות, ספקית מובילה של פתרונות קישוריות עתירי ביצועים, עבור שרתים , מרכזי נתונים ומערכות אחסון, אשר מוצריה מופצים בישראל על ידי מטריקס, הכריזה על מתג Switch-IB 2, הדור החדש של מתגי InfiniBand עם אופטימיזציה למחשוב עתיר ביצועים, בסיסי נתונים, ומרכזי מחשוב ענן.

 Switch-IB 2 הינו מתג הרשת החכם הראשון בעולם אשר מסיט פעילות עיבוד(Message Passing Interface)  MPI מה- CPU אל הרשת כדי לספק שיפור ביצועים של עד פי עשרה. עם יכולת לספק מהירות של 100GB/s לכל פורט, זמן שיהוי (LATENCY ) של 90ns וצריכת אנרגיה נמוכה, ה- Switch-IB 2 יאפשר פריצת דרך בביצועים בעת בניית מרכזי נתונים של הדור הבא.

“פתרונות הקישוריות החכמה של מלאנוקס ימשיכו להציג לא רק את הקישוריות המהירה והרחבה ביותר, אלא גם הסטת עומסים על מנת לאפשר ל- CPU להתמקד באפליקציות”, אומר גלעד שיינר, סגן נשיא שיווק, במלאנוקס טכנולוגיות. “הקישוריות החכמה של מלאנוקס נמצאת דור שלם לפני התחרות במונחי ביצועים והיתרונות של החזר על ההשקעה שהיא מביאה ל- IT ולמנהלי אפליקציות”.

אבי בן יוסף , מנהל תחום מלאנוקס במטריקס מוסיף : השוק הישראלי חווה ביקוש הולך וגדל ליכולות אנליטיקה של נתונים, בינה עסקית, אבטחה לאומית ואפליקציות האינטרנט של הדברים. מטריקס ומלאנוקס יספקו מעתה לא רק קישוריות מובילה ,אלא גם פתרון יעיל וחכם המסוגל לפנות משאבי CPU יקרים כדי לעבד אפליקציות במקום לנהל את פעילות הרשת.

בתמונה:  איל וולדמן, מייסד ומנכ”ל מלאנוקס

תגובות סגורות