חברת FEEDVISOR מרחיבה פעילות: מגייסת עשרות עובדים

חברת  Feedvisor מרחיבה פעילותה. החברה התל-אביבית תגייס בחודשים הקרובים עוד כ-50 עובדים נוספים, מתוכם כ 30 בסניף הראשי שלה בישראל. העובדים ש- Feedvisor מגייסת מיועדים להגדלת פעילות חטיבת המחקר והפיתוח והחטיבה העסקית שלה בישראל. במקביל, החברה ממשיכה להרחיב את הפעילות הגלובלית שלה, ולשם כך מקימה סניף בארה”ב.

בין העובדים ש-Feedvisor מחפשת: מהנדסי פיתוח, תוכניתני JAVA, אלגוריתמאים, תמיכה ושירותים טכניים, וכן עובדים בתחום ניהול מוצר, שיווק ומכירות.

החברה, שנוסדה על ידי ויקטור רוזנמן ב-2011, מונה כיום 70 עובדים, והציגה צמיחה מסיבית במכירות ובכמות הלקוחות. כיום משתמשים בפתרון הייחודי של Feedvisor מאות רבות של קמעונאי רשת ברחבי העולם, והחברה מנהלת עסקאות בהיקף כמיליארד וחצי דולר בשנה שמתבצעות דרך המערכת שלה. לאור הצמיחה המהירה שכרה Feedvisor לפני מספר חודשים קומה נוספת בבניין בו היא ממוקמת בתל-אביב.

בחודש שעבר השלימה החברה סבב גיוס של 5 מליון דולר, שהובילה קרן Square Peg האוסטרלית, יחד עם משקיעים קיימים נוספים, כאשר סה”כ גויסו עד היום 13 מליון דולר. החברה הודיעה על כוונתה להשתמש בהון  שגויס על מנת להמשיך את הצמיחה המואצת ולהרחיב את פעילותה העסקית הגלובלית, כולל פתיחת משרדים בארה”ב.

Feedvisorהביאה לשוק הקניות המקוונות פתרון חכם שיצר מהפכה בדרך בה קמעונאים מוכרים דרך זירות מסחר מקוונות, כמו אמזון ואיביי. החברה פיתחה טכנולוגיה חלוצית בשם Algo-Commerce המאפשרת למוכרים תמחור דינאמי בזמן אמת, לעומת שימוש בפתרונות המבוססים על חוקים ידניים,שיש להגדירם כל הזמן. האלגוריתמים שלFeedvisor, על בסיס טכנולוגיות machine learning ו-Big Data, מנתחים באופן אוטומטי את הדינאמיקה בשוק האונליין, כמו גם את השינויים בביקוש ואת תפיסות המחיר, וכך מאפשרים קבלת החלטות תמחור מדויקות ואובייקטיביות שאינן מושפעות מ”תחושות בטן”.

לדברי ויקטור רוזנמן, מייסד ומנכ”ל Feedvisor: “אנו שואפים להקים חברה גלובלית גדולה שמרכזה בישראל, ובהתאם לכך אנו ממשיכים בגיוסים ומגדילים משמעותית את תקציבי הפיתוח ואת הצוות הטכנולוגי והשיווקי, רובו המכריע יושב בארץ. Feedvisor נחשבת כבר היום למובילת שוק עולמית בזכות הפתרון הייחודי שאנו מציעים לקמעונאים באתרי הקניות; המעבר של שוק המסחר המקוון לתמחור דינמי מהווה ההזדמנות להרחבת השימוש בפתרון שלנו במגוון של זירות מסחר. עוד הוסיף, כי “עובדי החברה נהנים מאתגרים רבים ומגוונים, בהם: האפשרות לעסוק בטכנולוגיות הכי מתקדמות, לפתח דברים מ-scratch, ועבודה מול שווקים גלובליים.”

בתמונה: ויקטור רוזנמן

תגובות סגורות