נוחתת בישראל: הטכנולוגיה הלבישה “OrCam-MyEye” שתספק סיוע ללקויי ראיה, עיוורים ולקויי למידה 

הטכנולוגיה הלבישה OrCam-MyEye, מבית חברת אורקם, שתספק סיוע ללקויי ראיה, עיוורים ולקויי למידה, הושקה השבוע בשפה העברית, במהלך תערוכת הטכנולוגיה הבינלאומית CES.

מדובר בטכנולוגיה מהפכנית בתחום הראייה הממוחשבת ומערכות לומדות, המשלבת אינטליגנציה מלאכותית מתקדמת ומאפשרת סיוע בפעולות שגרתיות. OrCam-MyEye תשפר ותקל את חיי היום- יום של אנשים עם אובדן ראייה או לקות למידה, תקטין את התלות שלהם במסייעים ותאפשר להם עצמאות בסביבה שאינה מוכרת.

OrCam-MyEye בעלת ממשק קל ונוח לשימוש, מכילה מצלמה זעירה המולבשת על משקפים, ובהוראת המשתמש מצלמת את האובייקט שמול עיינו ומקריאה את הטקסט ישירות לאוזנו. הטכנולוגיה מיועדת לקריאת חומרים כתובים דוגמת עיתונים, מסמכים במחשב או בטאבלט, זיהוי מוצר ומרכיביו, קריאת שלטי חוצות, תפריטים במסעדות ועוד.

OrCam-MyEye צפויה לשפר את שגרת חייהם של כ- 140 מיליון אנשים בעולם עם לקויות ראייה קשה, מתוכם 100 אלף בישראל, כ-300 מיליון אנשים בעלי דיסלקציה חמורה מתוכם כ-200 אלף ישראלים.

רמי בן יהודה, סמנכ”ל מכירות ותפעול באורקם: “כחברה ישראלית שצמחה והחלה את דרכה בירושלים, אנחנו גאים יותר מכל להשיק את הטכנולוגיה בשפה העברית לקהל הישראלי. מדובר בטכנולוגיה שתשנה את חייהם של 2% מאוכלוסייה המוגדרים ככבדי ראייה, כ-30 אלף עיוורים ומאות אלפי ליקויי למידה שחיים כיום בישראל. זוהי הטכנולוגיה הלבישה הראשונה שפונה לתחום הבריאות ותסייע לאנשים עם לקויות או מוגבלות”.  עוד הוסיף כי “אורקם חרטה על דגלה לרתום את עוצמת הראייה המלאכותית במטרה לסייע לאנשים עם לקויות ראייה ולהוביל את המהפכה הטכנולוגית לתחומי בריאות שיסייעו בפעולות שגרתיות. MyEye מהווה עוד צעד בדרך לעולם נוח יותר עבור עיוורים וכבדי ראייה “.

מנתוני שביעות רצון של לקוחות החברה עולה כי 89% מהמשתמשים הקיימים ימליצו לחבריהם על OrCam-MyEye, מעל 92% ממשתמשי OrCam-MyEye נעזרים בו לקריאת ספרים, מסמכים ועיתונים. המשתמשים הקיימים מדווחים כי לוקח כשבועיים להרגיש נוח עם ה OrCam-MyEye ולהפיק ממנו את המיטב. בימים אלה מנהלת החברה מגעים עם חברות הביטוח וקופות החולים לגבי סיוע ברכישת ה- OrCam-MyEye. את ה- OrCam-MyEye ניתן להשיג ב*2466.

משתמשים מעידים על ה- OrCam-MyEye:

https://youtu.be/QKbAgZC0AOA

https://youtu.be/GN9fmNvSsVA

אודות אורקם

אורקם נוסדה בשנת 2010 עם חזון ברור – לרתום את כוחה של הראייה המלאכותית על מנת לסייע לשיפור חייהם של אנשים. אורקם יצרה וקידמה טכנולוגיה ייחודית המסוגלת לסייע לכבדי ראייה באמצעות פלטפורמה דיסקרטית לבישה וממשק פשוט וקל. צוות החברה, בראשותם של כמה מהמוחות המובילים בתחום הראייה הממוחשבת והבינה המלאכותית, כולל מהנדסי תוכנה, מחשבים וחשמל ייעודיים, מומחים לתכן חומרה, וצוות שירות לקוחות מהשורה הראשונה המשלב אנשים עם מוגבלויות ראיה.

אורקם הוקמה על ידי הפרופסור אמנון שעשוע, חוקר מדעי המחשב, וזיו אבירם, מנכ”ל החברה הנוכחי, שהם גם המייסדים של חברת Mobileye המייצרת מערכת למניעת תאונות (NYSE: MBLY). החברה קבעה לאחרונה את המטה האירופי שלה בלונדון.

תגובות סגורות