רר-מדיה הישראלית תספק את תקשורת הלוויין עם עמוס 6 במיזם הקמת האינטרנט באפריקה

חברת אראר-מדיה, ספקית ישראלית מובילה של שירותי ניהול והפצת תוכן דיגיטלי עבור רשתות טלוויזיה ורדיו בכל העולם,הודיעה היום כי נבחרה על ידי מיזם האינטרנט המהיר של Eutelsat, לאפשר לאוכלוסיה גדולה יותר באפריקה חיבור לרשת האינטרנט, באמצעות שילוב של טכנולוגיות ממספר חברות שונות, המותאמות לחיבור משתמשים באיזורים המאופיינים בפיזור אוכלוסיה דליל עד בינוני.

הפרויקט יעשה שימוש ביכולות הלווייניות של מרכז המדיה של רר-מדיה במזה”ת, הנמצא בעמק האלה, לצורך Uplink לחיבור ואספקת אינטרנט מהיר באמצעות לוויין למיליוני משתמשים במדינות אפריקה שנמצאות מדרום למדבר סהרה, ואשר יתמוך במגוון רחב של אפליקציות אונליין ומדיה דיגיטלית.

רר-מדיה תספק במסגרת הפרויקט שירותי תשתית תקשורת ותמיכה טכנית ל-BB4Africa, חברה שהוקמה לצורך הפרויקט על ידי Eutelsat. שירותים אלה כוללים אירוח של אנטנות השידור וציוד התקשורת של BB, אשר באמצעותו מועברת תקשורת האינטרנט אל גופי ISPכמו ספקיות אינטרנט ותקשורת וחברות סלולר מקומיות, ואל מרכזי אינטרנט עבור משתמשי קצה כמו בתי קפה ומלונות. בנוסף, תעביר רר-מדיה את תקשורת האינטרנט מספקית ה-Tier1הגלובלית אל תחנת הקרקע, וממנה אל ספקיות האינטרנט המקומיות באפריקה. זאת, באמצעות תחום התדרים החדש KaBandלצורך קיבולת נתונים גבוהה, ובקצב תעבורה גבוה של עד 8 גיגה לשניה.

המיזם של Eutelsat ממנף טכנולוגיות לווייניות על מנת ליצור מערכת ייעודית, שכוללת קיבולת אינטרנט גבוהה במיוחד, במטרה להביא את תקשורת האינטרנט אל מספר משתמשים רחב יותר באפריקה באמצעות פתרונות חדשניים ידידותיים לשימוש ולהתקנה מהירה, ומשתלמים כלכלית. הפרויקט יצא לדרך בדצמבר 2015, כשחיבור אינטרנט למשתמשים באפריקה יהיה זמין בסוף שנת 2016 באמצעות הלוויין עמוס 6.

לורן גרימלדי, מנכ”ל השותפויות החדשות של Eutelsat: “אנו רותמים את הטכנולוגיות והפתרונות הטובים ביותר על מנת לספק תקשורת מהירה ואיכותית ופתרונות אינטרנט זמינים עבור התושבים מדרום לסהרה. תשתיות אראר מדיה ישמשו מרכיב אינטגרלי במערכת החדשה. פתרונותיה החדשניים של אראר מדיה, כמו גם נגישותה וניסיונה המוכח יתמכו בשאיפתנו לספק חווית משתמש טובה יותר עבור משתמשי אינטרנט ביבשת אפריקה.”

אבי כהן, מנכ”ל אראר מדיה: “זהו פרויקט מרגש עבורנו. מיקום מרכז המדיה במזרח התיכון מאפשר לנו למלא תפקיד חשוב, המשמש כצומת מרכזית לחיבור אנשים במקום בו תשתית אינטרנט מסורתית למעשה אינה קיימת. באמצעות פתרונות תקשורת מהירה ומדיה דיגיטלית, אנו ממלאים את חלקנו ומאפשרים גישה טוב יותר לאינטרנט, מדיה חברתית ותקשורת עם שאר העולם.”

 

 

 

תגובות סגורות