שותפות חיפה בוסטון מקדמת מאיץ טכנולוגי חברתי חדש לחיזוק היזמות בעיר

היזמים החיפאים מקבלים יתרון עם מאיץ טכנולוגי-חברתי חדש – SocialTechLab. המאיץ החדש הינו פרי שת״פ של שותפות חיפה-בוסטון, בסיוע התוכנית החברתית של עמותת בוגרי 8200, EY ישראל, בנק הפועלים ונטקראפט אקדמי.

מטרת התוכנית הינה חיזוק היזמות הטכנולוגית-חברתית והכשרת יזמים לבניה וביסוס של חברות טכנולוגיות עם אימפקט חברתי בעיר. התוכנית מיועדת ליזמים בעלי רעיון טכנולוגי אשר עונה על צורך חברתי ב-6 תחומים עיקריים: מיזמים בתחום הטכנולוגיות הרפואיות לחיזוק וניטור הרצף הטיפולי, כלכלה משתפת, חינוך והוראה, ביטחון אישי במרחב, סביבה והגיל השלישי.

התוכנית תיפרס על פני 12 חודשים, כאשר בשלב הראשון שיארך 4 חודשים יבוצע תהליך בדיקה ותיקוף של הרעיון, יבנו מודלים עסקיים,שיווקיים ופיננסיים. בנוסף, היזמים יזכו לסיוע בבנייה ומיתוג המיזם. בסופו של השלב הראשון יתכנסו היזמים לבניית מודל ואב טיפוס ראשוני אשר יבנה וייבחן בשלב השני יחדיו עם עזרה והכוונה לגיוס הון ראשוני, חתירה ללקוחות ופניה למשקיעים רלוונטיים . השלב השני יארך 5 חודשים ובסופו יושק המוצר. המתאימים יזכו להאצת הפרויקט ע״י התקשרות עם לקוחות ראשוניים, בעלי עניין ומשקיעים פוטנציאליים. בוגרי התוכנית יזכו לליווי אישי ומותאם.

את התוכניתיוביל יניב אסס, יזם ומייסד האקסלרטור, מחברי המנהיגות הצעירה של שותפות חיפה בוסטון. שותפיםבהובלת התוכנית: קלאודיה בן יעקב, המובילה מיזמים בצפון, ומיכאל רוזוליו ממייסדי חברת פנגו. היזמים יזכו לבית חיפאי בתקופת הכשרתם  הראשונית במשרדי EY חיפה שם ילוו באופן צמוד ויקבלו מעטפת וארגז כלים אישי בנושאים פיננסים ועסקיים וכן חיבורים למשקיעים רלוונטיים מהתחום ועזרה בשיתופי פעולה חכמים בתחום השיווק. בתוכנית יקחו חלק סוללת מנטורים משובחת מתחומים שונים אשר ילוו את היזמים ויעניקו להם את התמיכה המקצועית.

לדברי ורד ישראלי מנהלת שותפות חיפהבוסטון, אני מברכת על היוזמה של יניב, חבר המנהיגות הצעירה של השותפות להוביל בחיפה, לראשונה, מאיץ טכנולוגי- חברתי בעיר.  מעטים הגופים המכשירים יזמים בעיר והחבירה לגופים מובילים כמו EY ישראל, בנק הפועלים, נטקראפט אקדמי והתוכנית החברתית של  8200, תבטיח שהמאיץ הראשון שייפתח בעיר יהווה קרקע פוריה להמשך העשייה בתחום. בזכות השקעה כספית של שותפות חיפה-בוסטוןיוכלו יזמים להנות ממאיץ ברמה הגבוהה ביותר, ללא צורך בהלוואות, או מתן אחוזים מהמיזם שמורידים את שליטת הבעלים במיזם.

בתמונה מימין לשמאל: מיכאל מרציאנו שותף הייטק EY, ורד ישראלי, יניב אסס, נעה עוז מנהלת פיתוח עסקי EY

צילום: יח”צ

תגובות סגורות