שיתוף פעולה ראשון בין חברת Wurth Elektronik וחברת Linear Technologies

סמינר מקצועי בתחום ה-POWER אליו הגיעו כ-40 מהנדסי פיתוח מהחברות המובילות בשוק כגון: ECI, גילת ומלאנוקס בתחום ה-POWER נערך על ידי החברות Wurth Elektronikו-Linear Technologiesבשיתוף פעולה עם חברת Keysight. זהו  שיתוף פעולה ראשון בין החברות הללו, ניר אלישע, מנהל מכירות Wurth ישראל מספר: “בעקבות ריבוי הממשקים בין Wurth ל-Linear במהלך פיתוחים חדשים אצל הלקוחות התגלה הצורך בסמינר משותף אשר ייתן מענה כולל הן ברמת רכיב ה-DC/DC של חברת Linear והן ברמת הסלילים הנמצאים סביבו של חברת Wurth”. רני פלדמן, FAELinear מוסיף: “תכנון של ספקי DC/DC מצריך בחירה נכונה של סלילים מתאימים במוצא ובכניסה לפי דרישת תכן, דבר זה הביא לשיתוף פעולה מלא בין Wurth ל-Linear לא רק בארץ אלא גם בעולם”.

חברת Wurth הציבה לעצמה מדיניות של: “more than you expect” ולכן בחרה לפתוח את הסמינר בהרצאה שונה הנוגעת בכלכלת המשפחה כערך מוסף למהנדסים שהגיעו להרצאות. אסף רז, FAEWurth פתח את ההרצאות המקצועיות והוא הרצה על השיקולים בבחירת סלילים לטופולוגית DC/DC שונות וכמו כן, הראה את ההבדלים בין המשפחות השונות של רכיבי Wurth והציג תוכנה אינטרנטית חדשה בשם REDEXPERT המסייעת ללקוחות למצוא את הסליל המתאים ביותר לתכנון שלהם הן מבחינת ערך והן מבחינת הפסדי DC ו-AC.

בהמשך ההרצאות ניתן היה לשמוע את רני פלדמן מ-Linear אשר דיבר על תכנון מהיר של ספקי מתח מטופולוגיות לא מבודדות באמצעות LT Spice תוך כדי הצגת מעגלי סימולציה לתכנון רשת פיצוי ומסנן כניסה. בכל אחת מהטופולגיות הוצג כיצד לחשב את ערכי הרכיבים הסביבתיים באמצעות שתי משוואות פשוטות המביאות בצורה מהירה למציאת הערכים הנכונים לתכנון הפריפריה של רכיבי DC\DC, בעיקר הסליל וקבלי המוצא. בסוף כל תיכנון של כל טופולוגיה, תוצאות החישוב הוצגו באמצעות תוכנת LT Spice, כלי הסימולציה של חברת Linear.

את ההרצאות סגר קובי פרג’ מנהל לקוחות תחום RF ו-POWER מחברת Keysight אשר סיפר על מכשירי מדידה חדשים בשוק: מכשיר ה-N6705B מוצר ייחודי למדידת POWER (נתוחי בטריה למשל) לעולם ה-IoT ומכשיר נוסף: Integravision – אשר מודד נצילות, הרמוניות ו-POWER בצורה מדויקת (0.05% דיוק).

את הסמינר סיכם ניר אלישע בכך שאמר: “האירוע הוכרז כהצלחה גדולה מבחינתנו, קיבלנו פידבקים חיוביים רבים מפי המהנדסים מאחר וההרצאות נתנו להם מעטפת ידע המבהירה ומסבירה את החיבור הטבעי בין החברות”.

בתמונה: מימין לשמאל: אסף רז, FAE Wurth , ניר אלישע, מנהל מכירות Wurth ישראל, רני פלדמן, FAE Linear

תגובות סגורות