חדשות היום

HP Inc. חושפת את הנוטבוק הדק והקל ביותר בתולדותיה למגזר הפרטי

חברת HP Inc. ממשיכה לממש היום את הבטחתה לחדש את פני שוק ה-PC עם חשיפתו של HP ElitBook Folio, המחשב הנייד הדק והקל ביותר שייצרה אי פעם, מכשיר ברמה עסקית שמיועד למשתמשים עסקיים ופרטיים.

עוביו של הנוטבוק החדש 12.4 מ”מ – דק יותר מסוללת AA – ומשקלו פחות מ-1 ק”ג. הוא דק יותר בשיעור של 21% וקל יותר בשיעור של 15% בהשוואה לדגם HP EliteBook 1020 עטור הפרסים.

דגם HP EliteBook Folio מצויד במסך בגודל 12.5 אינטש (31.75 ס”מ). הוא מתאפיין בעיצוב עילי, עם גוף אלומיניום מעוצב במכונת CNC שנחרט באמצעות יהלום, המספק מתאר דק ביותר, חוזק ועמידות גבוהים. בדומה לכל דגמי משפחת Elite גם הדגם החדש תוכנן לעמוד במבחני MIL STD, כולל 120,000 שעות בדיקה במעבדות HP.

EliteBook Folio 3 - CESהנייד החדש פורץ את מגבלת הפריסה של 145 מעלות האופיינית לנוטבוקים רבים, המגבילה במקרים את העבודה בשטח. לצורך כך מצויד HP EliteBook Folio בציר סיבוב של 180 מעלות המאפשר פתיחתו המלאה למצב שטוח, לגמישות רבה יותר בכל מצב עבודה. כמו כן מצויד במקלדתHP  מלאה ברמה גבוהה (HP Premium Keyboard) משטח זיהוי תנועות יד מבוסס Windows 10 ושתי כניסות USB-C התומכות ב-Thunderbolt 3 לתעבורה מהירה של נתונים ולמסכי 4K. לחילופין ניתן להשתמש בתחנת העגינה האופציונאלית HP USB-C Travel Dock.

המסך, המתפרס מקצה לקצה, מוצע כאופציה ברמת רזולוציה של UHD 4K, עם 352 פיקסלים לאינטש. שולבה בו מערכת ההפעלה Windows 10 Pro והוא מצויד במעבדי Intel Core M vPro דור 6. כך ניתן להציע שילוב של עיצוב ברמה גבוהה, עוצמה, תפעול ללא מאוורר ומשך פעילות סוללה של 10 שעות. העיצוב והחומרים המיוחדים אפשרו למהנדסי HP להקצות מספיק שטח לסוללה עמידה למשך למעלה משלוש שנים (HP Long life Battery).

בנוי לקישוריות טלפונית עם משתמשים אחרים   

לקוחותיה של HP העידו כי שימוש במחשב נייד לצורך שיחות ועידה הוא עדיין משימה מאתגרת. לפתרון הבעיה חברה HP  עם חברת Bang & Olufsen לפיתוח חוויית אודיו מותאמת לצרכים מסוג זה. איכות הרכיבים והדגש על מרכיבי שמע סביבתיים הניבו שיפור של 40% בעוצמת הקול – ועל כן המחשב החדש יכול לשמש גם כטלפון. 4 הרמקולים המשולבים במכשיר מאפשרים שיחות קוליות ברמת שמע גבוהה אך גם איכות כזו לשמיעת מוסיקה וצפייה בווידיאו.

הממשק החדש מאפשר ניהול קל ונוח של שיחות לרבות השתקה וסיום שיחות, גישה מהירה ליומן של Skype for Business, ללא צורך בניווט מהדסקטופ ועוד.

משפחה של מחשבי פרימיום עסקיים

בנוסף לדגם זה ולדגם Elite x2 שהוכרז לאחרונה, HP חשפה היום סדרה חדשה של מחשבים עסקיים במשפחת Elite וביניהם:

דגם HP ElitBook 1040 G3 – הנייד העסקי בגודל 14 אינטש הדק ביותר בעולם. בדומה לדגם Folio, גם ממדיו הדקים של דגם זה מבוססים על גוף אלומיניום שנחרט במכונת CNC. דגם זה מוצע ברזולוציות של FHD או QHD.

סדרת HP ElitBook 800 G3 – דור חדש של מחשבים ניידים עסקיים. עיצובם החדשני מבוסס על  מגנזיום כסף וגוף אלומיניום שמספקים יחד מכשיר דק יותר, קל משקל ועמיד. משפחה זו מוצעת בגדלים 12.5 אינטש, 14.0 אינטש, 15.6 אינטש – במגוון רזולוציות: HD, FHD, QHD, UHD.

כל הדגמים העסקיים הללו מריצים את מערכת ההפעלה Windows 10 Pro ומעבדי Intel Core vPro דור 6. כמו כן הם מצוידים בזיכרונות PCIe Gen3 SSD ו-DDR4. כל המחשבים מצוידים במערכת שמע של Bang & Olufsen ובתוכנות של HP  להפחתת רעשי רקע ולשיפור שיחות קבוצתיות באפליקציות כמו סקייפ לעסקים ועוד.

למשתמשים העסקיים מוצע תוסף חדש – HP Notebook Power Bank – המאפשר הטענה במקביל הן של הנוטבוק והן של מכשיר נייד נוסף (סמארטפון לדוגמה) כמו כן מוצע מגוון רחב של תוספים נוספים כמו תחנת עגינה אולטרה דקה.

אבטחה וניהול ברמה גבוהה

המחשבים החדשים כוללים מספר רב של תכונות אבטחה פנימיות ומערכות ניהול שיקלו על מנהלי ה-IT. ביניהן: HP Client Security, Certified TPM, אבטחה ברמת ה-BIOS עם HP Sure Start ו-Dynamic Protection, קורא טביעת אצבעות אופציונאלי ועוד. כמו כן מוצעת מערכת הניהול  HP Touchpoint Manager. עם מעבד אופציונאלי Intel Core M vPro יכולים אנשי ה-IT לנהל את המכשיר מרחוק, הן ברשתות אלחוטיות והן ברשתות קוויות.

מחיר וזמינות בישראל

דגמי EliteBook 820 G3, 840 G3, 850 G3, 1040 G3 צפויים להגיע לקראת סוף פברואר 2016 ומחירם ההתחלתי יעמוד על כ-4,999 ש”ח לצרכן הסופי.

דגם EliteBook Folio החדש צפוי להגיע לארץ לקראת סוף אפריל 2016 ומחירו יפורסם בהמשך.

לצפייה במגוון כתבות על חברות סטארט אפ בישראל 

למגוון חדשות ועדכונים 

תגובות סגורות