חדשות היום

הזמנה ראשונה לאורביט במסגרת הסכם אסטרטגי עם אינטגרטור ביטחוני מוביל

אורביט טכנולוג’יס, ספקית מובילה של פתרונות תקשורת לוויינים,מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת ושמע למערכות קרקעיות, ימיות, מוטסות וחלל,הודיעההיוםעלקבלתהזמנהלמערכותהתקשורתהלווייניותהימיות  OceanTRx™7 ו- OceanTRx™4, מאינטגרטור אירופאי ביטחוני מוביל. עסקה זו מוערכת בכ-1.5 מיליון דולר. המערכותיותקנועלספינותצי של מדינה מובילה החברה בנאט”ו ויאפשרו תקשורת רחבת פס בים. זוהי הזמנה ראשונה במסגרת חוזה חדש עם האינטגרטור, שלהערכת החברה צפוי להזמין מערכות תקשורת לוויינית נוספות בתדרים C, Ku, Ka במהלך השנים הבאות.

7 OceanTRx™(2.2 מטר) ו 41.15) OceanTRx™מטר) הינן מערכות הדגל של אורביט בתחום התקשורת הלוויינית הימית התומכות בתדרים: C ,X ,Ku ,Ka בקונפיגורציות שונות. המודולריות של מערכות אלו מאפשרת תחזוקה נוחה ושדרוג בספינה עצמה, כמו גם ביצועי RF ללא תחרות תוך שמירה על איכות הביצועים בכל תנאי מזג אוויר וים. משפחת  OceanTRx הפכה לסטנדרט של פתרונות התקשורת הלוויינית הימית בעולם עבור לקוחות מסחריים וביטחוניים ליישומים מבצעים. למערכות אלו יתרונות תחרותיים משמעותיים בכל היבט ביצועי וסטנדרט שירות מהגבוהים בתעשייה.

לדברי ארזשבירו, מנכ”לאורביט: “אורביט גאה לקבל הזמנה מלקוח אסטרטגי שמיועדת לאחד הציים המובילים בעולם. אורביט רואה בעסקה זו עדות להיותה שחקן מרכזי בשוק הצבאי. סדרת ה- OceanTRx ביססה לעצמה מעמד מוביל בשוק יעד חשוב זה הודות לביצועיה ואמינותה, ואני מאמין כי הזמנה זו היא סנונית ראשונה להזמנות משמעותיות נוספות עבור אורביט בשנת 2016”.

בתמונה: ארז שבירו, מנכ”ל אורביט

תגובות סגורות