סיוה תספק ל-LG מעבדי ראייה ממוחשבת שישולבו במכשירי סלולר

מעבד הראייה של סיוה תומך במגוון יישומי צילום, בהם מציאות מדומה וניתוח מידע חזותי; החברה צפויה לסיים את הרבעון הראשון עם צמיחה של כ-18% בהכנסות והכפלת הרווח למניה

(הרצליה, 17 בפברואר 2016)  חברת סיוה (נאסד”ק: CEVA), המספקת טכנולוגיות מתקדמות לתכנון שבבים, הודיעה היום כי מעבדי הראייה הממוחשבת שפיתחה ישולבו במכשירי סלולר של LG Electronics. LG היא מיצרניות מכשירי הסלולר והאלקטרוניקה המובילות בעולם, וזו הפעם הראשונה שהיא בוחרת לשלב במכשיריה את מעבד הראייה הממוחשבת של סיוה.

“אנו שמחים להודיע על LG כלקוחה בתחום הראייה הממוחשבת”, אמר מנכ”ל סיוה, גדעון ורטהייזר. “מובילות השוק והמוניטין של LG בפיתוח מכשירי סלולר חדשניים מאפשרים לה למנף את יכולות המעבד שלנו ולהוסיף למכשיריה מגוון יישומים ייחודי בתחום הראייה הממוחשבת”.

זמן סוללה ארוך

מעבד הראייה הממוחשבת שפיתחה סיוה מיועד בעיקר לסמארטפונים, מערכות נהיגה חכמות ורחפנים. הוא תומך במגוון רחב של יישומי צילום תמונה ו-וידאו, כולל מציאות מדומה, ניתוח מידע חזותי וזיהוי עצמים. זאת, תוך הפחתת צריכת ההספק של המערכת כולה, המתבטאת בחיי סוללה ארוכים יותר.  במהלך הרבעון שחלף, חתמה סיוה על 5 הסכמים לאספקת מעבד זה ליצרנים שונים.

צופה הכנסות שיא ברבעון הראשון ובכל 2016

סיוה סיימה את 2015 עם צמיחה של 17% בהכנסות ל-59.5 מיליון דולר, וזינוק של 51% ברווח הנקי המתואם ל-11.2 מיליון דולר. תזרים המזומנים התפעולי ב-2015 הגיע ל-19 מיליון דולר.

את 2016 צופה החברה לסיים עם הכנסות שיא של 63-70 מיליון דולר, המשקפות צמיחה של 6%-18% לעומת 2015. בנוגע לרבעון הראשון של השנה, צופה סיוה הכנסות שיא של כ-16.3 מיליון דולר, המשקפות צמיחה של כ-18% לעומת הרבעון המקביל. בשורה התחתונה, צפויה החברה להכפיל את הרווח למניה לכ-16 סנט.

סיוה (CEVA)

סיוה מספקת טכנולוגיות תקשורת, מולטימדיה וקישוריות המשולבות בשבבים המיועדים לשווקי הסלולר, האלקטרוניקה, הרכב, והאינטרנט-של-הדברים (IoT). הטכנולוגיות של החברה הן בתחומי התקשורת והתשתית הסלולרית (דור 4, 4.5 ו-5), עיבוד ראייה ממוחשבת, עיבוד הקול והאודיו, יישומי הפעלה קוליים, קישוריות Wi-Fi ובלוטות’, ואחסון הנתונים.

הטכנולוגיות של סיוה משולבות בסמארטפונים ומוצרי IoT של יצרנים ומותגים מובילים, לצד יצרניות צעירות המעוניינות לזרז פיתוח מוצרים חדשים.

תגובות סגורות