אלגומייזר תפיק לראשונה מערכת בינה מלאכותית ליצירת שירותי וידיאו

חברת אלגומייזר נכנסת לתחום הווידיאו: אלגומייזר (ת”א: אלמו) תקדם לראשונה פתרון בינה מלאכותית ייחודי ליצירת שירותי וידאו בהתאמה אישית עבור לקוחות עסקיים קטנים ובינוניים בקמפיינים פרסומיים ברשת. אלגומייזר, המתמחה בייעול ואופטימיזציה של קמפיינים פרסומיים באינטרנט, מודיעה היום על התקשרות עם חברה פרטית המתמחה ביצירה אוטומטית של סרטוני וידאו מותאמים אישית ומעריכה כי תוכל באמצעות כך לקדם משמעותית את הנראות של הקמפיינים בגוגל ולאפשר ללקוחותיה החזר השקעה (ROI) הגבוה מכל שיטת פרסום אחרת הקיימת באינטרנט.

החברה עמה התקשרה אלגומייזר פיתחה טכנולוגיה ייחודית המאפשרת, בשילוב עם מערכת ה- AdAssistant של אלגומייזר, “לשאוב” פרטים על עסקי הלקוח מאתר האינטרנט שלו באופן אוטומטי, ולבנות סרטון וידאו אוטומטי ואפקטיבי אודות העסק באיכות HD.

אלגומייזר רואה במהלך אסטרטגי זה של כניסה לתחום הווידיאו, אמצעי להרחבת יכולות השיווק של הטכנולוגיה שפיתחה גם לפלטפורמת הסרטים הגדולה בעולם יוטיוב, הנמצאת בבעלות גוגל, ולהשלים בכך מענה טכנולוגי ייחודי לקמפיינים פרסומיים המיוצרים ומקודמים על ידה היום ב-Google אדוורדס.

פתרון טכנולוגי חדש זה שישלב בין יצירת קמפיינים בווידיאו עם קמפיינים כלליים באינטרנט עבור קהל היעד של עסקים קטנים ובינוניים מציב את אלגומייזר בעמדת יתרון טכנולוגי. אלגומייזר מתכוונת להנפיק ללקוחותיה דוחות וידיאו ויישומים נלווים נוספים בתחום הווידיאו כחלק מחבילת שיווק כוללת ברשת.

אלגומייזר מיישמת כאסטרטגיה ,בחינה וצירוף של טכנולוגיות חדשניות בתחום פרסום ושיווק באינטרנט, בדגש על טכנולוגיות ישראליות, לצורך יצירת פלטפורמה טכנולוגית מובילה וראשונה מסוגה ומתן מענה אופטימאלי לצרכי שוק העסקים הקטנים והבינוניים.

נועם בנד, יו”ר ומנכ”ל החברה: “אנו שמחים על שיתוף הפעולה החדש שיאפשר לאלגומייזר להציע לעסקים קטנים ובינוניים פתרונות וידיאו בקמפיינים פרסומיים שלא קיימים כיום. חברת אלגומייזר רואה עצמה כחלוצה בתחום הפרסום המשולב ווידאו ללקוחות SMB, פתרונות שעד כה היו נחלתם של חברות גדולות בלבד ודרשו משאבים רבים”.

עוד מסר בנד, “מניתוח מאפייני הרשת עולה כי רוכשים באינטרנט מעדיפים סרטוני וידיאו על פני כל אמצעי אחר. הווידיאו אפקטיבי ברשתות חברתיות פי שלושה ומשתמשים נמצאים פי חמישה יותר זמן באתרים עם וידיאו לעומת אתרים שאינם מכילים וידיאו. בכל הקשור לאפקטיביות של קמפיינים פרסומיים ברשת הרי ששידורי וידיאו ברשת זוכים לפי שבעה יותר קליקים ממודעות רגילות והווידיאו מגדיל את הסיכויים להיות בעמוד הראשון של גוגל פי 53 ומכאן שלווידיאו יש ROI הגבוה ביותר. כל אלה מבטיחים כי כניסתנו לתחום הווידיאו תאפשר השגת אפקטיביות גבוהה יותר של קמפיינים שיווקיים ברשת עבור לקוחותינו”.

 

נועם בנד –  צילום דני בראדון

תגובות סגורות