גיוס מוצלח לקסניה: החברה גייסה 5.3 מיליון שקל

גיוס מוצלח לקסניה: החברה גייסה 5.3 מיליון שקל לאחר שהתקבלו ביקושי יתר של מעל פי 2.5 והמכרז נסגר במחיר גבוה בכ – 19% ממחיר המינימום

בהנחת מימוש מלא של האופציות, החברה תגייס סכום נוסף של 2.9 מיליון שקל

על אף ביקושי היתר, הנהלת החברה החליטה להיענות רק לכמות המינימום של יחידות שהוצעה במכרז

ישראל, תל אביב, 1 במרץ 2016 – קסניה ונצ’ר קפיטל (ת”א: קסנה), חברת השקעות ציבורית המתמחה בחברות מכשור רפואי, טכנולוגיה ו-IT, מודיעה על גיוס מוצלח לחברה. החברה השלימה גיוס של 5.3 מיליון שקל, לאחר שהתקבלו במכרז הזמנות בהיקף של 13.8 מיליון שקל, עם ביקוש יתר של מעל פי 2.5 . המכרז על מחיר היחידה נסגר במחיר הגבוה ב – 19% ממחיר המינימום. יש לציין כי במסגרת ההנפקה הציעה החברה בין 52,000 ל – 59,000 יחידות הכוללות 100 מניות במחיר מינימלי של 0.85 ש”ח ו – 50 כתבי אופציות ללא תמורה. החברה החליטה להיענות לבקשות לרכישת 52,000 יחידות במחיר של 101 ש”ח ליחידה. כמות זו הינה כמות המינימום שהוצעה במכרז.

לאחרונה דיווחה קסניה על גיוס בחברת הפורטפוליו פוליפיד, במסגרתו גויסו 22 מיליון דולר לפי שווי של 82 מיליון דולר, אחרי הכסף. בגיוס השתתפו בעלי מניות קיימים ולאחר השלמת סבב הגיוס, מחזיקה קסניה בכ-7.80% מהון המניות המונפק של פוליפיד, ובכ-6.37% מהון המניות של פוליפיד בדילול מלא.

אבישי נועם, מנכ”ל קסניה: “אנו רואים בהצלחת הגיוס ובביקושי היתר שהתקבלו בהנפקה, הבעת אמון של המשקיעים בפוטנציאל העסקי של קסניה. קסניה מנהלת פורטפוליו חברות מתקדמות ומבטיחות בתחומי הטכנולוגיה והמכשור רפואי ואנו מאמינים כי הן יציגו השנה הישגים עסקים חשובים, תוך יצירת ערך לבעלי המניות. כמו כן מגדלת קסניה באמצעות החממה הטכנולוגית VLX,  בה היא שותפה, דור חדש של חברות אשר תגענה לבשלות בשנים הקרובות.”   

בתמונה: אבישי נועם, מנכ”ל קסניה ונצ’ר קפיטל.

תגובות סגורות