חברת טקמר מקבוצת מר מינתה למנכ”ל את תא”ל במיל’ ירון ליבנת

ח. מר תעשיות, קבוצת חברות ישראלית המובילה באספקת פתרונותבתחומי הביטחון, המודיעין, הסייבר והתקשורת, הודיעה על מינויו של תא”ל במיל’ ירון ליבנת למנכ”ל החברה-הבת טקמר. לבנת מחליף בתפקידו את מר איציק בן טולילה, שהקים את חברת טקמר ועמד בראשה ב-9 השנים האחרונות.

חברת טקמר מקבוצת מר עוסקת בתכנון, פיתוח ואינטגרציה של פתרונות תקשורת טקטית ותקשורת חירום אינטר-אופרבילית, לשימוש בגופי צבא, בטחון פנים ושירותי חירום. מוצרי החברה מותקנים במערכות יבשה, אוויר וים של צה”ל וצבאות אחרים בעולם. כמו כן,  מערכת לתקשורת חירום בפיתוחה של טקמר נפרסה והותקנה בבנייני ציבור ובגורדי שחקים בעיר ניו-יורק.

ירון ליבנת הוא בעל ניסיון של כ-30 שנה בטכנולוגיה צבאית בכלל ובתחומי האלקטרוניקה ואלקטרואופטיקה בפרט. במהלך שנים אלה ניהל גופי פיתוח, רכש ופרויקטים גדולים הקשורים לפרויקט המרכבה.  לפני מינויו שימש כמנכ”ל משותף בחברת “פלסן”. בתפקידו האחרון בצבא, כיהן כראש פרויקט טנק ה”מרכבה” במשרד הביטחון  מעל לחמש שנים.

ליבנת הוא בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל עם התמחות בתקשורת ואלקטרו-אופטיקה מהטכניון, ותואר שני בהנדסת מערכות מאוניברסיטת בוסטון.

ניר למפרט, מנכ”ל קבוצת מר: “אני שמח מאד על מינויו של תא”ל במיל’ ירון ליבנת למנכ”ל טקמר. הנני משוכנע כי ניסיונו והיכרותו העמוקה עם תחום תקשורת החירום והתקשורת הבטחונית, כמו גם ההצלחה הרבה בה ניהל את תפקידיו הקודמים, יתרמו מאוד לקידום מטרותיה של טקמר ושל קבוצת מר כולה. אני מודה לאיציק בן טולילה על השגיו ותרומתו בשנים בהן הוביל את טקמר, ומאחל לירון הצלחה רבה בתפקידו החדש.”

בתמונה: ירון ליבנת

תגובות סגורות