חברת ClicksMob וחברת AppGrade מודיעות על מיזוג בתחום המובייל

חברת ClicksMob מודיעה היום על מיזוג עם חברת AppGrade המתמחה במוניטיזציית ווידאו למובייל. המיזוג יאפשר לClicksMob  להעצים את יכולות השיווק שלה במובייל כאשר תצטייד מעתה גם בפלטפורמת הפרסום בווידאו המתקדמת של חברת AppGrade.

במסגרת השינויים בחברה, למנכ”ל החברה הממוזגת ימונה אבישי שושן, שעד כה שימש כמייסד ומנכ”ל AppGrade. חן יהב לבנון, מנכ”לית ClicksMob הנוכחית, תמונה לנשיאת החברה ומיועדת לעזוב בעוד מספר חודשים כפי שתוכנן בהחלטתה.

“תחום הווידאו במובייל צמח באופן דרמטי ב – 12 החודשים האחרונים ואנו צופים שימשיך לצמוח אף יותר, ולהוות מרכיב מרכזי בתמהיל ערוצי הפרסום ב – 2016. לצד יכולות האופטימיזציה ומניעת הונאה המתקדמות שפיתחנו, עשינו קפיצת מדרגה מהותית ביכולת לפרסם למשתמש את האפליקציות שהכי מתאימות לו, תוך הקפדה על חוויה טובה הרבה יותר. באופן הזה אנו מביאים ערך עצום למפרסמים אשר מקבלים בדיוק את המשתמשים שאותם הם מחפשים, תוך שיפור מהותי בכל מדדי השימושיות באפליקציות” אומרת חן יהב לבנון, מנכ”לית ClicksMob.

“חווית המשתמש והיכולת להפגיש בינו ובין המפרסם המתאים ביותר הם הערך המרכזי העומד לנגד עינינו, על כן אנו מביעים סיפוק רב כאשר אנו רואים שהשוק זז לכיוון של פרסום עשיר עם וידאו כמרכיב משמעותי. המיזוג עם AppGrade יאפשר לנו להביא איכות יוצאת דופן וערך גבוה משמעותית גם למפרסמים, גם למשתמשים וגם למקורות התנועה”.

AppGrade נוסדה ב – 2014. החברה מספקת יכולות מוניטיזציה מתקדמות במיוחד, אשר מוטמעות באופן ישיר אצל מפתחי אפליקציות גדולים. AppGrade ויכולות הווידאו שלה יוכלו להעשיר את חבילת הפתרונות ש ClicksMob מציעה ולתרום גם למפתחי אפליקציות אשר מחפשים לייצר הכנסות מפרסום באופן שמשפר את חווית המשתמש, וגם למפרסמים אשר מחפשים למצוא את המשתמשים המתאימים ביותר במחיר המתאים ביותר.

AppGrade הוקמה עם מטרה ברורה – לספק את חוויית הפרסום בוידאו הטובה בעולם. צוות AppGrade  משלב ניסיון רב בשיווק בעולם המובייל לצד שליטה בטכנולוגיות חדשניות, אשר יאפשרו ל ClicksMobלהציע פתרונות פרסום ומוניטיזציה מהמתקדמות בעולם”, אומר אבישי שושן, מנכ”ל AppGrade. “אנו שמחים להביא את היכולות האלו ל ClicksMob וביחד להוביל את עולם הפרסום במובייל, לרבות בתחום הווידאו. אנו נרגשים להצטרף לצוות של ClicksMob ולהיות חלק מאחת מחברות הפרסום במובייל המובילות בעולם”.

בתמונה:  חן יהב לבנון, מנכ”לית ClicksMob

 

תגובות סגורות