חדשות היום

EZsave – חיסכון בעלויות בחשבוניות והוצאות שוטפות

חברת EZsave סטארט-אפ חדשני מבית האקסלרטור AtoBe של עזריאלי מכללה להנדסה בירושלים מספקת שרות המאפשר חיסכון בעלויות בחשבוניות והוצאות שוטפות בתחומים כגון: עלויות תקשורת ובכלל זה – טלפונים נייחים, ניידים, אינטרנט ספק ותשתית, שיחות בינ”ל, טלוויזיה בכבלים ולווין ומנויים שונים לעיתונים ומגזינים וכן עלויות גז ביתי בצוברים. בהמשך קיימת כוונה להתרחב לתחומים נוספים כגון ביטוחים, שירותים פיננסיים שונים ועוד.המוצר זמין באפליקציות אנדרואיד, אייפון וב-ווב ובמס’ קליקים ניתן לקבל את הפירוט לאפשרות החיסכון וכן ביצוע של החיסכון בפועל ע”י EZsave.

EZsave הוקמה באמצע שנת 2014 ע”י אפרים צוריאל מייסד ומנכ”ל החברה ובאוקטובר 2014 בצלאל גלייזר הצטרף כשותף וכסמנכ”ל שיווק ופיתוח עסקי.נכון להיום יחד עם היזמים יש כ-10 עובדים ב- EZsave ובכלל זה אנשי פיתוח, מוצר, שירות לקוחות , עיצוב וQA.

managmentסיפור ההתחלה

לאחר חזרה משליחות בחו”ל אפרים עבר על החשבוניות השוטפות של סבתא שלו והצליח לחסוך לה כ-6000 ₪ בשנה. לאחר מכן הוא ביצע את אותו שרות למס’ בני משפחה וחברים וזה בסופו של דבר התגלגל לעסק של ייעוץ עם כ-200 לקוחות שחסך כספים משמעותיים ללקוחות עסקיים ופרטיים. לאחר שאפרים ראה שיש כאן עסק מעניין החליט לפתוח חברת סטארטאפ שתנגיש את השירות בפלטפורמות מובייל ובווב לציבור הרחב בארץ ובהמשך לחו”ל. לאחר כשנה של פיתוח עלינו לאוויר עם אפליקציות אנדרואיד, אייפון ו-ווב.

 

הטכנולוגיה

מאחורי המוצר והשרות עומדים שילוב של מס’ טכנולוגיות שמאפשרות ייעול ואוטומציה של תהליכים ופעולות שעד היום נעשו באופן ידני. אנו מבצעים שימוש בחכמת המונים יחד עם מידע נוסף שזמין לנו ומבצעים ניתוח ואופטימיזציה להתאמת התוכנית הטובה ביותר ללקוח. כל ההתנהלות מול הלקוח כולל העלאת חשבוניות וסליקת אשראי מתבססים על הפלטפורמה שפיתחנו כמו כן אנו עובדים על בניית מערכות אוטומטיות לתקשר גם מול ספקי השרות ולבצע את הפעולות הרלוונטיות מולם. היום במס’ קליקים הלקוח יכול לקבל שרות מלא ולהוזיל את העלויות שלו.

עלויות תפעול

עלויות התפעול יורדות ככל שאנו מגיעים לאוטומציה מלאה יותר של המערכת, נכון להיום יש לנו שילוב של טכנולוגיה וכח אדם מיומן ואנו צועדים קדימה לקראת אוטומציה מלאה המפחיתה את עלויות התפעול ותאפשר לנו צמיחה מהירה בארץ ובשווקים הגלובליים.

היקפי שוק

 צוות EZSAVEהשירות הושק לפני כשלשה חודשים והונגש לציבור הרחב בישראל במתכונת של אפליקציות אנדרואיד אייפון ו-ווב – אנו כבר מבצעים פיילוט עם לקוחות בשוק האמריקאי והבריטי. המטרה היא חדירה לשוקבי”נל בסוף 2016. היקף שוק החיסכון הרלבנטי בישראל רק בתחום התקשורת עומד על כ9 מיליארד ₪ ובארה”ב על 50 מיליארד $ תחום החיסכון במחיר האנרגיה לבית בו אנו פועלים (חשמל וגז) הוא גם בהיקפים של עשרות מילארדים בארה”ב וכמובן שמעבר לזה יש שווקים בינ”ל עצומים.

גיוס

גייסנו עד היום כסף ממספר אנג’לים מובילים ואנו מחפשים את סבב ההשקעה הבא שלנו המתוכנן ל2 מליון $ שיאפשר לנו המשך פיתוח טכנולוגי ופריצה לשווקים בינ”ל. נשמח לפגוש ולשבת עם גורמים שמתעניינים.

שירלי מייזליש, מערכת ניו-טק

תגובות סגורות