KLA-Tencor תרמה מלגות לסטודנטים להנדסה ופיזיקה- שבתמורה מתנדבים עם ילדי מועדונית

אירוע חלוקת מלגות חגיגי לסטודנטים תושבי מגדל העמק, נערך במתחם KLA-Tencor ישראל במגדל העמק. בטקס, בו לקח חלק ראש העיר, אלי ברדה, הוענקו מלגות לימוד לשישה סטודנטים מתחומי הפיזיקה וההנדסה.

הסטודנטים המשתתפים קיבלו מלגה לסיוע בלימודיהם ובתמורה לקחו על עצמם התנדבות ב”מועדונית יונתן” המקומית, שלאורך השנה מספקת בית חם וסיוע לימודי לילדים בגילאי 6 עד 12. הילדים עצמם אף הגיעו לטקס והנעימו את הזמן בשירים. הפרוייקט כולו בוצע במסגרת תוכנית האחריות החברתית והתרומה לקהילה של KLA-Tencor ובשיתוף פעולה הדוק עם העיריה.

זו השנה השביעית בה חברת KLA-Tencor מאמצת את מועדונית יונתן ומטפחת אותה באמצעות פעילויות חברתיות, סיוע כספי, תכנים לימודיים (המועברים באופן אישי ע”י עובדי החברה ומקבלי המלגות) וכן מעודדת את חברי הקהילה במגדל העמק להצטרף לפעילות.

“החינוך למצויינות הוא בלב העשייה החברתית שלנו”, אומר ד”ר עמי אפלבום, נשיא חברת  KLA-Tencor ישראל. “החברה ממשיכה בפוקוס על השקעה בחינוך לטכנולוגיה – ומהגיל הצעיר. אין טעם להשקיע בחינוך רק באוניברסיטאות, חייבים להשקיע מהגיל הצעיר ולהגיע במיוחד גם לשכבות החלשות יותר. מצויינות במידה רבה הינה עניין של אכפתיות מהסביבה. אנחנו ב- KLA-Tencor מעודדים גם את העובדים שלנו לתרום מעצמם ומזמנם לקהילה ולהמשיך לפתח ולקדם את הבית שלנו, כאן במגדל העמק. חשוב לנו להנחיל ערכים אלו גם לאוכלוסיית הסטודנטים ולסייע להם על מנת שהם יוכלו להחזיר לקהילה.”

ראש העיר של מגדל העמק, אלי ברדה אומר: “החזון שלנו הוא שהבוגרים שלנו יכולו להתקבל לפקולטות הטובות ביותר, יקלטו כמהנדסים בחברות ההייטק בכלל, ובחברת KLA –Tencor בפרט וישתקעו בעיר”.

במרכז התמונה מימין: אבי ברדה ראש עיריית מגדל העמק ועמי אפלבום נשיא  KLA – Tencor ישראל, יחד עם מנהלים מחברת KLA -Tencor, מועדונית ויהונתן ועיריית מגדל העמק והסטודנטים הזוכים. קרדיט: כפיר בזק

תגובות סגורות