חדשות היום

אינטל מציגה שיפור של 300 אחוזים בביצועי המעבד החדש שלה

סייסנס, חברת הבינה העסקית המובילה במתן פתרונות פשוטים לניתוחי בינה עסקית (Business Intelligence) של מאגרי מידע מורכבים לעסקים וארגונים, מאפשרת למחשבים ביתיים להפוך לכלים אנליטיים עוצמתיים. אמצעות טכנולוגיית In-Chip™  שפותחה על ידי החברה הישראלית מאפשרת לחברות לנצל בצורה מירבית כל התקדמות בשבבים שמיוצרים על ידי חברת אינטל. יכולת ייחודית זו מאפשרת למשתמשים עסקיים ואנליסטים לנתח כמויות וסוגי מידע שברגיל היו דורשים משאבי IT וחומרה ניכרים.

“הטכנולוגיה הייחודיות שלנו מאפשרת לכל עובד מן השורה, עם מחשב שולחני רגיל, להשתתף במהפכת הביג דאטה” אומר אמיר אורעד, מנכ”ל סייסנס ומוסיף “עם יכולות עיבוד הנתונים של גרסה 6 שהשקנו לפני מספר חודשים, ובאמצעות מעבד אינטל Core™, לארגונים יש את הכוח לנתח מאגרי מידע מורכבים באופן מהיר יותר ואפקטיבי יותר”

על פי סקר גרטנר האחרון, שבחן למעלה מ- 1,000 מנמ”רים, הקושי לנתח ולהציג בצורה גרפית ביג דאטה עודנו מהווה מחסום מרכזי עבור חברות רבות. על מנת להיענות לאתגר, על ארגונים גדולים וקטנים לאפשר לעובדים מן השורה לנתח מאגרי מידע גדולים ומורכבים – והדרך היחידה לעשות זאת היא באמצעות טכנולוגיות חדשניות אך נגישות.  זהו בדיוק הרעיון מאחורי שילוב התוכנה של סייסנס והחומרה של אינטל, אשר יחדיו מאיצות באופן דרמטי את המהירות של ניתוח נתונים –  – ומאפשרים לעובדים ללא רקע טכני נרחב להתמודד עם כמויות גדולות של מידע ממספר רב של מקורות, ללא תלות במשאבי ה-IT של החברה.

“אינטל מחויבת לספק יכולות פורצות דרך בשבבים שלנו,על מנת לייצר יכולות פורצות-דרך בעולם העבודה המודרני” אומר צ’אד קונסטנסט, מנהל מחלקת השיווק העסקי של אינטל ומוסיף “היכולת לספק בצורה אפקטיבית אפשרויות לנתח דאטה מורכב באמצעות מעבדי vPro דור שישי, ותוך שימוש בטכנולוגיה של סייסנס, מעלה את הרף ככל שהדברים נוגעים ליכולות של משתמשים עסקיים מסוגלים לעשותו בכוחות עצמם. לנוכח השינויים שחלים בסביבת העבודה כיום, יכולות אלו יאפשרו לנתח ולהציג דאטה מורכב בכל שדרות הניהול בארגון.”

כזכור, את שנת 2016 סייסנס החלה עם גיוס של 50 מיליון דולר בהובלת קרן בסמר ונצ’ר פרטנרס- כך שסך כל הגיוסים שלה עומד על 100 מיליון דולר. שנת 2015 הייתה שנה טובה מאוד עבור סייסנס – החברה זכתה בפרסים רבים: מקום 6 במדד הצמיחה הישראלי של דלויט ומקום 47 בדירוג העולמי של המדד, פרס החדשנות הטכנולוגית של Ventana Research, פרס המנהיגות של Frost & Sullivan בתחום הבינה העסקית (BI).

בתמונה: אמיר אורעד, מנכל סייסנס – צילום יחצ

תגובות סגורות