טכניקולור פותחת בארץ מרכז פיתוח וחדשנות

טכניקולור העולמית, ענקית המדיה, הבידור והתוכן המובילה בענף, מודיעה על פתיחת מרכז החדשנות והפיתוח הראשון בישראל, שירחיב את דריסת הרגל של החברה בתחום הפיתוח והחדשנות ויצטרף לארבעת הגופים הפועלים בארה”ב, צרפת, בלגיה וסין.

טכניקולור ישראל תיקח חלק ותתמוך במשימת החברה לעזור לספקי שירותים להעניק את שירותי הדור הבא של המולטי-מדיה כמו גם לתת חוויות משתמש עשירות בנתונים באמצעות שירותי פס רחב במיוחד.

“טכניקולור העולמית תרוויח רבות מהחיבור למהנדסים הישראלים”, צופה מישל ראייר, משנה למנכ”ל ונשיא חטיבת ה- connected home של החברה. “המרכז החדש שלנו בישראל יתמקד בפיתוח חדשנות בתחומים מגוונים, דוגמת האינטרנט של הדברים (IOT).

טכניקולור ישראל תחפש הזדמנויות להתחבר לחברות העוסקות בחדשנות ובפיתוח בישראל, כדי לפתח יחד את הדור הבא של טכנולוגיית הבית החכם. החברה צפויה לפתח דרכים חדשות לשדרוג טכנולוגיות נפוצות כמו wi-fi וטכנולוגיות סלולר, ולעשות אופטימיזציה של חוויית המשתמש ושיפר החיבור הביתי, על שימושיו השונים והרבים.

יריב אומר, מנכ”ל מרכז הפיתוח והחדשנות החדש טכניקולור ישראל: “אני גאה באמון של טכניקולור בשוק הישראלי ובטכנולוגיות שהוא מייצר. אני נרגש מהאתגרים הצפויים לנו בהמשך הדרך ומההשפעה שתהיה לנו, על המוצרים החדשים, שישנו את אופן צריכת המדיה הביתית בכל בית ובית בישראל ובעולם.

לגבי פעילויות הגיוס הוסיף אומר: “טכניקולור ישראל החלה בגיוס, וצוות חדש של מהנדסים מובילים בתחומם החל כבר לעבוד על שילוב טכנולוגיות הדור הבא עם צרכי הבית החכם.

טכניקולור ישראל מוכוונת תוצאות בעלות השפעה מיידית על שוק צריכת המדיה הביתית והאינטרנט של הדברים (IOT). השילוב של המוח היצרני הישראלי יחד עם גוף ענק ומוביל בתחומו כמו טכניקולור, פותח עידן חדש של מוצרי צריכת מדיה ביתית, שבזכות טכנולוגיות מתקדמות, יקלו מאוד על החיים שלנו ויהפכו אותם למעניינים יותר.

התחלנו להיפגש גם עם חברות ישראליות וסטארטאפים הקשורים בצורה כזאת או אחרת לתחום הצריכה הביתית, לבדיקת אפשרויות לשיתופי פעולה, שיניבו ערך מוסף למוצרי החברה”.

בתמונה: יריב אומר מנכל טכניקולור ישראל צילום אלון מFBF

תגובות סגורות