פלייטק הטמיעה בהצלחה את Oracle Sales Cloud

חברת פלייטק PlayTech עלתה לאוויר בהצלחה עם מערכתOracle Sales Cloud  מבית אורקל. פרויקט ההטמעה, שבוצע ע”י חברת WEDO נמשך חודשים ספורים והמערכת עלתה לאוויר בהצלחה במהלך חודש ינואר 2016.

פלייטק הינה הספקית המובילה בעולם התוכנה למשחקים מקוונים. החברה נסחרת בבורסת ה- AIMבלונדון, ומציעה פתרונות ערך מוסף למפעילים המובילים בתעשייה. מאז הקמתה של פלייטק בשנת 1999, החברה מתמקדת בפיתוח מתמיד של מוצרים ותוכן למשחקים הטובים ביותר מסוגם, ומחזיקה שותפויות חזקות עם המפעילים הגדולים בעולם בשוק המשחקים המקוונים.

Oracle Sales Cloud הינה מערכת ה- Cloud CRM החדשנית מבית אורקל, ומסתמכת על ידע נצבר של יותר מ- 20 שנים בעולם ה- CRM, תוך שימוש בחוויית משתמש (UX) מהמתקדמות בעולם כיום, ויכולת שיתוף מידע בין כלל העובדים בארגון באמצעות Oracle Social Network. המערכות מאפשרות עבודה אינטואיטיבית ויעילה יותר לעובדים ומנהלים בארגון, ומספקת אוטומציה של תהליכי עבודה, תוך מתן דוחות ותחזיות למשתמש הפשוט, כמו גם למנהלים בארגון.

לדברי שלומי לוי, CRM Manager בחברת פלייטק, תהליך ההטמעה ארך מספר חודשים, וכלל גם העברת כלל הנתונים והתהליכים ממערכת ה- CRM הקודמת של פלייטק (גם היא מבית אורקל). הסיבות למעבר למערכת החדשה היו חוויית המשתמש,יכולות מתקדמות המיושמות בצורה קלה ויעילה, ופלטפורמות חדשות המאפשרות גישה למערכת מכל מכשיר סלולרי. המערכת מסייעת לנו לנהל בצורה יעילה יותר את תהליך המכירות, תוך שילוב של יתר מחלקות הארגון כגון פרוייקטים, בילינג, המחלקה המשפטית ועוד. דווקא לאחר ההתמודדות המאתגרת בפרויקט והעלייה המוצלחת לאוויר – אני שמח על הבחירה באורקל כשותפים לדרך.

לדברי ארנון ברזילי, מנהל תחום Customer Experience באורקל ישראל, “היישום המוצלח בפלייטק מהווה דוגמה חיה לערך המוסף שפתרונות ה- Oracle Customer Experience מביאים ללקוחות הישראליים, גדולים כקטנים. פלייטקהיא דוגמה מצויינת ללקוח שבחן את הפתרון של אורקל לעומק, בחר אותו למול הפתרונות המתחרים בשוק, ועלה לאוויר בהצלחה תוך עמידה בזמן ובתקציב. אנחנו גאים להיות שותפים להצלחה של חברה ישראלית גלובלית מובילה כדוגמת פלייטק.”

בתמונה: ארנון ברזילי, מנהל תחום Customer Experience באורקל ישראל

תגובות סגורות