חדשות היום

שיתוף פעולה בין מתחם היזמות Lighthouse ללאומי קארד

שיתוף פעולה עסקי שנחתם בין מתחם היזמות Lighthouse וחברת האשראי לאומי קארד, יאפשר לסטארט-אפים וליזמים הישראלים שיפעלו במתחם ברעננה, להתחבר ׳בטבור׳ לסביבה העסקית הפיננסית, ולבחון בתנאי שטח את הפתרונות שפיתחו בתחומי הפינטק (Fintech) הסייבר (Cyber) ותחומים משיקים אחרים.

Lighthouse, שמוקם בימים אלה על שטח של כ-1500 מ״ר באזור ההייטק של רעננה, על ידי היזם הסדרתי וה״סופר-אנג׳ל״, עמוס טלמור יחד עם עידו מנורוששי גבע כמייסדים במשותף, ועם ליאורה הורביץ סמנכ”לית הפיתוח העסקי, מהווה את ה- SCALERATOR הראשון בארץ למתחמי העבודה הייעודיים, המציע סביבה תומכת בחדשנות ומקום שיספק פעילות עניפה של תמיכה ביזמים. המקום מיועד לסטארט-אפים בשלבים המוקדמים, הפעילים במספר תחומי מפתח דוגמת IoT, מובייל, מכשור רפואי, דיגיטל, סייבר ופינטק. חברת לאומי קארד מציעה כיום מגוון רחב של שירותי אשראי ונחשבת מהמובילות בשוק הסליקה בישראל.

על פי ההסכם, ללאומי קארד תהיה נוכחות קבועה במתחם והיא תעמיד לרשות היזמים והסטארט-אפים את מיטב המומחים ואנשי המקצוע בתחומי פיתוח עסקי, שיווק, יעוץ ארגוני, אבטחת מידע ועוד. נציגי החברה יצטרפו לקבוצת מנטורים נבחרים שילוו את היזמים, מיומם הראשון ב-Lighthouse ועד לשלב המוצר/פתרון – כולל ההכנות לפגישה עם משקיעים וביכולתם להתאים לכל אחד ואחת את התוכנית האופטימלית להצלחה. החברה אף תעמיד לרשות המעוניינים שרת וירטואלי (“שרת לבן”), שיאפשר לחברות הצעירות לבחון בתנאי אמת ולבדוק את האלגוריתמים שפיתחו וכן לבצע בחברה פיילוט למוצר שפיתחו ( (Proof of Concept עבור ולידציה למוצר מה שיאפשר להם להגדיל  את הסיכוי שלהם לגייס השקעות מגופים פיננסיים מובילים ישראליים,  גם גופים פיננסיים ובנקאיים בינ”ל בשיתוף לאומי קארד

״מעבר לחלל העבודה המשותף, מעטפת אדמינסטרטיבית ומגוון שירותי בסיס, המטרה שלנו היא לספק ליזמים נוכחות קבועה בשטח, קשרים עניפים ופעילות יומיומית בקהילת ההון סיכון הישראלית וחיבור ישיר של החברות שיקומו במתחם אל הצמרת העסקית הישראלית לטובת גיוס השקעות חכמות״, אומר טלמור. ״שיתוף הפעולה שלנו עם לאומי קארד, ייתן לאנשים במתחם חשיפה לאנשי מפתח מתעשיית הרלוונטית להם, יפתח להם פתח לקראת חשיפה לשווקים בינלאומיים בזכות שיתופי הפעולה שיש לחברה עם גופים בחו״ל והחברה אף תוכל להוות פוטנציאל ללקוח ראשון״.

לדברי אוהד מימון, סמנכ”ל פיתוח עסקי ואסטרטגיה  בלאומי קארד, החיבור לפעילות החברה והנוכחות בשטח יאפשרו לזהות רעיונות חדשים שאף יוכלו להשתלב, אם יימצאו הולמים, בסביבה העסקית של החברה. ״אנו עוברים בהדרגה מעידן כרטיס הפלסטיק לעידן הדיגיטלי, למובייל, לשירות העצמי, על כל האתגרים שבכך ולפתרונות של החברות הצעירות שיישבו ב- Lighthouse בהחלט יכול להיות מקום במהפכה הזו. בנוסף, לאומי קארד מקיימת שיתופי פעולה בתחום החדשנות עם מובילים גופים פיננסיים בחו”ל. הייעוץ שהיא תעניק לסטארטאפים בתחום ה Fintech ב Light House עשויים לעניין גם את שותפינו בחו”ל וליצור הזדמנויות לפריצה גלובלית של היזמים״…

בתמונה: עמוס טלמור יחד עם עידו מנור וששי גבע כמייסדים במשותף. קרדיט צלם: רוני פרל.

תגובות סגורות