חדשות היום

TWIST BIOSCIENCE רוכשת את GENOME COMPILER להוספה של יכולות תכנון גנטי

Twist Bioscience Corporation, חברה המקדמת מדע וחדשנות על-ידי סינתזת DNA מהירה ואיכותית, הודיעה היום על רכישת Genome Compiler Corporation – חברה ישראלית המספקת תוכנות להנדסה גנטית ולביולוגיה סינתטית ומולקולרית. מטרתה של Twist Bioscience היא לנצל את הטכנולוגיה והמומחיות של Genome Compiler כדי לקדם היצע מוצרים דיגיטלי, לרבות פתרון מסחר אלקטרוני עם יכולות תכנון גנטי, שעל-פי הצפי יהיו זמינים במחצית השנייה של 2016.

“תכנית הביתא של Twist מתקדמת היטב, והמשלוחים ללקוחות הראשונים יוצאים לדרך”, אמרה אמילי מ’ לפרוסט, Ph.D., מנכ”ל Twist Bioscience. “במהלך החודשים הבאים אנו צפויים להעלאה משמעותית של כמות הגנים שלנו, אשר תאפשר לנו להציע רמות ייצור מהמובילות בשוק עד הקיץ. אנו שמחים לשלב את הטכנולוגיה, הקשרים וצוות המומחים של Genome Compiler בארגון Twist Bioscience. הם המובילים בתחום פיתוח תוכנות המאפשרות תכנון רצפים גנטיים לניסויים בביולוגיה סינתטית ומולקולרית. בכוונתנו לפתח פתרון מסחר אלקטרוני אלגנטי ואינטואיטיבי, ובעקבותיו גם מוצרים דיגיטליים, שיאפשרו ללקוחותינו לדמיין את מחקריהם מחדש הודות למיזוג חלק של התכנון ובניית הדנ”א הסינתטי שלהם.”

כחלק מתנאי ההסכם, מרכז המחקר והפיתוח של Genome Compiler בישראל יהפוך לאתר הבינלאומי הראשון של Twist Bioscience. בכוונתה של Twist Bioscience להרחיב את המרכז בתל-אביב כדי לקדם את יכולות הייצור הדיגיטלי והתכנון הגנטי שלה. התנאים הפיננסיים של העסקה לא פורסמו.

“אנו נלהבים משילוב הכוחות עם Twist Bioscience”, העיר עמרי עמירב-דרורי, Ph.D., מייסד ומנכ”ל Genome Compiler. “הודות לשילוב יכולות פיתוח התוכנה המתקדמות שלנו עם המובילה הטכנולוגית בסינתזת דנ”א, לקוחותינו יוכלו ליהנות ממחזור תכנון-ייצור-בדיקה פשוט יותר. אנו מאמינים שעבור קהילות הביולוגיה הסינתטית והמולקולרית, ההיצע המשולב ישמש כפלטפורמה נהדרת להאצת תהליך המחקר”.

בתמונה: תמונה קבוצתית של עובדי חברת Genome Compiler עם מנכ”לית חברת טוויסט ביוסנס, ד”ר אמילי מ’ לפרוסט (בשורה האחורית) עם כל עובדי החברה בביקור בישראל לפני כשבועיים לקראת הרכישה

תגובות סגורות