Vasona Networks מוסיפה הון סיכון של 14.6 מיליון דולר

וסונה נטוורקס, ספקית של פלטפורמות עבור קיבולת, ניהול משאבים ובינת קצה של רשתות סלולר, הודיעה השבוע על סבב סדרה C של 14.6 מיליון דולר, שמביא את סך הכספים שהחברה גייסה ל-48 מיליון דולר. המימון מסתמך על מומנטום גלובלי שהביא לכך שמפעילי רשתות סלולר מהרמה הראשונה משתמשים בפתרונות של החברה בארבע מהערים הגדולות ביותר בעולם, כולל הודעה על שימוש של Telefónica UK במערכת O2 שלה בלונדון. הון הסיכון הנוסף תומך בהתקנות האלה ומניע פעילות מחקר ופיתוח מתמשכת, כגון הרחבת ההובלה של Vasona Networks בתנועה המתפתחת של מחשוב קצה. בין המשתתפים בסבב המימון: Bessemer Venture Partners, New Venture Partners ו-NexStar Partners.

“Vasona Networks מצליחה עם פתרונות שמשפרים את שורת הרווח של מפעילי רשתות סלולר בתקופה שבה תקציבים נתונים לביקורת מחמירה והתחרות חזקה מתמיד”, אומר בוב גודמן, שותף ב-Bessemer Venture Partners וחבר במועצת המנהלים של Vasona Networks. “המימון החדש הזה מדגיש את ההובלה של Vasona Networks בקצה הסלולר ומספק בסיס להמשיך להביא חידושים לשוק, להרחיב את ההתקנות ולנצל הזדמנויות חדשות”.

מפעילי רשתות סלולר נאבקים בביקוש מסיבי לשירותי נתונים שיכול להוות נטל על התשתית ולגרום למתח בחוויות של הלקוחות. הפתרונות של Vasona Networks יוצרים תהודה בשוק תחרותי עם תוצאות בשטח שמדגימות יתרונות ביצועים עבור וידיאו ואפליקציות מדיה חברתית אינטראקטיביות בזמן גודש והפחתה משמעותית של זמן ההשהיה של השירותים. החברה גם עובדת עם לקוחות כדי לתת מענה לאתגרים שעולים, כמו העלייה המהירה בהצפנה של תעבורת וידאו ונתונים, שמציגה קשיי ניהול שיכולים להשפיע לרעה על יעילות הרשת.

“אנחנו עובדים עם מפעילי רשתות הסלולר המובילים בעולם על צרכים דחופים ומתעוררים, כולל החתירה המתמדת לחוויות סלולר טובות יותר”, אומר מנכ”ל Vasona Networks בירן סוד. “כשמפעילים מפנים את ההתמקדות שלהם לניהול תעבורה מבוסס קצוות כדי להשיג את הערך, הגמישות והבקרה הטובים ביותר, היכולות שלנו עונות באופן הטוב ביותר על דרישות העסקים והרשתות בכל שוק”.

מוצרי המפתח של Vasona Networks כוללים את בקר יישומי הקצה SmartAIR ואת חבילת הניתוח SmartVISION. הפלטפורמות האלה מנצלות מיקומים של קצוות בין רשתות גישה ליבתיות ואלחוטיות, שהם מיקום מפתח לניהול וניטור תעבורה מדויקים בקנה מידה גדול. SmartAIR מעריך את המצב של כל תא ומגיב לגודש בזמן אמת, תוך התחשבות בגורם ובמיקום של המנוי. SmartVISION נותנת ראות חיה והיסטורית חסרת תקדים לתוך הרשתות ברמת הביצועים של תא פרטני.

תגובות סגורות