חדשות היום

אוטומציה החדשה וסינריון מערכות חתמו על הסכם שיתוף פעולה

חברת סינריון מערכות וחברת אוטומציה החדשה חתמו על הסכם שיתוף פעולה. זהו שיתוף פעולה בלעדי וראשון בין שתי החברות הוותיקות המובילות בתחומן, אשר יאפשר להן להציע פתרון משולב, איכותי וסינרגטי של מערכות הדגל שלהן – פתרון המותאם במיוחד לדרישות המגזר המוניציפאלי, לגופים מטעמו ולמוסדות ציבור נוספים. ההסכם צפוי להניב הכנסות הנאמדות במיליוני שקלים בשלוש השנים הקרובות.

שיתוף הפעולה בין שתי החברות התאפשר בזכות פיתוח מערכת משולבת וייעודית למגזר המוניציפאלי  שפותחה בסיועו של עו”ד דן בן חיים, ראש מנהל שכר והסכמי עבודה במרכז השלטון המקומי (לשעבר).במערכת יושמו  כל סוגי הסכמי הנוכחות של כל עובדי המגזר, בהתאם לאוגדן תנאי השירות של מרכז השלטון המקומי,כולל הסכמי “אופק חדש” ו”עוז לתמורה” למורים המועסקים ע”י העיריות/מועצות.
המערכת כוללת תשתית להגדרת  תבניות עבודה שמטרתה לתת מענה פשוט ונוח לניהול כל הסכמי האב הקיימים במגזר, כמו גם ממשקים ידידותיים למשתמש לדיווח אינטרנטי ובאמצעות המובייל הנותנים מענה לעובדים ומנהלים, גם ביחידות מבוזרות ובשטח.

הפתרון האינטגרטיבי מאפשר הסתכלות ממוקדת על נתוני העובד מכל הזוויות וכתוצאה מכך ניתן לנהל את כל התהליכים במחזור חייו בארגון,החל משלב הקליטה, דרך תנאי העסקתו,מסלול קידום אישי, הכשרות, הערכות תקופתיות, ההטבות ועוד, וזאת ללא צורך בדיווח כפול של נתוני עובדים, הסכמים וכד’ -כל הנתונים מוזנים ומתעדכנים פעם אחת בלבד.

לשתי החברות אחיזה ארוכת שנים במגזר המוניציפאלי ושיתוף הפעולה החדש הניב עד כה חתימת הסכמים חדשים עם עיריות ורשויות כגון :רעננה, רחובות, יבנה, גבעתיים, אור עקיבא, קריית גת, טורעאן, קריית ביאליק, נס ציונה, נתיבות, מ.א. מטה בנימין, מ.א גלילי עליון , מ.א ברנר, מ.א. קרני שומרון ועוד.

לדברי בעז שלו, מנהל חטיבת מערכות שכר ומשאבי אנוש, אוטומציה החדשה: “שיתוף הפעולה בין החברות מאפשר למגזר המוניציפלי פתרון משולב תוך התקשרות עם ספק אחד. שיתוף הפעולה בא לתת מענה מקצועי ואיכותי לצורכי השוק ויעניק ללקוחות ערך סינרגטי ושרות ברמה הגבוהה ביותר. אנו מברכים על הסכם שיתוף הפעולה והחבירה לסינריון בתחום זה, כחברה בעלת ניסיון מעמיק וארוך טווח בתחום”.

על כך מוסיף אבנר מימון, מנכ”ל  EMEAבסינריון מערכות: “כעת יכול המגזר המוניציפאלי ליהנות מפתרון המשלב בין שתי מערכות מובילות בתחומן, ללא צורך להתפשר על איכות ועושר היכולות שהפתרון מציע. אנו בטוחים כי הפתרון המשולב יתרום נדבך משמעותי לניהול יעיל ולשיפור יחס עלות-תועלת. אנו גאים בשותפות החדשה עם חברת אוטומציה החדשה ונמשיך לטפח אותה ולהשקיע בה לטובת הלקוחות”.

בתמונה: בתמונה: בעז שלו, מנהל חטיבת מערכות שכר ומשאבי אנוש, אוטומציה החדשה ואבנר מימון, מנכ”ל  EMEA בסינריון מערכות.

קרדיט: יח”צ.

תגובות סגורות