HP Inc. משיקה את HP Tech Ventures

– HP Inc. הודיעה היום על השקתה של HP Tech Ventures, זרוע השקעות תאגידית חדשה שתפעל לפיתוח שיתופי פעולה ולהשקעות בחברות טכנולוגיה צעירות, בעלות טכנולוגיות חדשניות ומבטיחות. מידע נוסף על HP Tech Ventures ניתן למצוא באתר: www.techventures.hp.com

פעילותה של HP Tech Ventures, שתתבצע ע”י צוות הממוקם בפאלו אלטוקליפורניה ובתל אביב,  תתמקד בביצוע השקעות אסטרטגיות ויצירת שיתופי פעולה בתחומים טכנולוגיים פורצי דרך כולל: 3D, מציאות מדומה(virtual reality) , ניידות (hyper-mobility), אינטרנט של הדברים (IoT) בינה מלאכותית ומכונות חכמות.

משרד HP Tech Ventures  בישראל ינוהל על ידי עירית הלל, בעלת ניסיון של 18 שנה כיזמית ומנהלת בכירה בחברות השקעה, טכנולוגיה ומדיה דיגיטלית.

“עולם הטכנולוגיה נע לעבר תחומים ושווקים שבהם HP חזקה”, מסר שיין וול,  הCTO  של HP ומנהל HP Labs. “באמצעות המותג הבינלאומי שלנו ומעמדנו החזק בשוק המסחרי והצרכני, HP יכולה לסייע לסטארט-אפים טכנולוגיים חדשניים להביא את מוצריהם לשוק, לבנות את עסקיהם ולצמוח בשוק הגלובאלי – החל משלבי הפיתוח הראשונים ולכל אורך מחזור הצמיחה”.

 HP Tech Ventures מציעה ליזמים ברחבי העולם ניסיון של למעלה מ-75 שנות חדשנות המגובים בלמעלה מ-18,000 פטנטים עולמיים. החברה תספק ערך מוסף לסטארט-אפים שבהם תשקיע  – זאת באמצעות מינוף התשתית ורשת השותפים שלה בתחומי הפיתוח, הייצור וערוצי ההפצה.

HP Tech Ventures בונה מערכות יחסים אסטרטגיות עם קהילת ההון סיכון במטרה לפתח אקו סיסטם של חדשנות. הקבוצה מדווחת לשיין וול ותונהג על ידי אנדרו בולוול, האחראי על טכנולוגיות חדשניות (HP Chief Disrupter).

 

בתמונה: עירית הלל, מנהלת משרד HP Tech Ventures בישראל.

תגובות סגורות