חדשות היום

הראל גבעון מונה למנהל עסקים ראשי ברדקום

חברת רדקום (נאסד”ק: RDCM) הודיעה היום על מינויו של הראל גבעון למנהל עסקים ראשי – תפקיד חדש בחברה. להראל גבעון ניסיון של למעלה מ-10 שנים במכירות ובניהול לקוחות גלובלי, בכללם כמה ממפעילי התקשורת המובילים בעולם. הוא יוביל את קבוצת העסקים שהוקמה לאחרונה בחברה ותהיה אחראית על פעילויות המכירות, השיווק והפיתוח העסקי, עם דגש על הוצאה אל הפועל של תכנית הצמיחה האסטרטגית של החברה.

“ניסיונו העשיר של הראל במכירות ובפיתוח עסקי, יחד עם יכולותיו המוכחות והרב שנתיות בסגירת עסקות עם מפעילי טלקום בדרג Top-tier, הינם חיזוק משמעותי לצוות ההנהלה”, אמר ירון רבקאי, מנכ”ל רדקום. “עם יכולות הניהול והמנהיגות שלו, אני סמוך ובטוח שנוכל לשדרג את עסקיה של רדקום לרמות חדשות”.

לפני הצטרפותו לרדקום, שימש הראל גבעון כמנהל המכירות וכסגן נשיא אזורי ללקוחות עסקיים בחטיבת EMEA באמדוקס, והיה אחראי על פיתוח ויישום אסטרטגיית המכירות. לפני כן, שימש הראל גבעון כסגן נשיא וכמנהל לקוחות עסקיים ב- Vodafone Central, ובמספר תפקידי ניהול באמדוקס, והוביל להגדלת העסקים ב-EMEA, ובפרט בקרב לקוחות מקבוצת Vodafone.

“אני שמח להצטרף לרדקום”, אמר הראל גבעון, “אני מאמין שזוהי חברה חדשנית במלוא מובן המילה, ושאנו ממוצבים בעמדה אידיאלית למנף את הצורך של מפעילי תקשורת מובילים בפתרון מהיר ומבוסס תוכנה  להבטחת שירות, המותאם היטב למעבר העתידי לסביבות NFV. אני מצפה לעבודה פוריה עם הצוות במטרה להתחבר למפעילים אלה, תוך התמקדותנו ביישומה של אסטרטגיית המכירות של החברה לשנה הקרובה ומעבר לה”.

הראל גבעון הינו בעל תואר שני במנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת תל אביב, ותואר ראשון במשפטים  מאוניברסיטת בר אילן.

תגובות סגורות