יו”ר סיסקו העולמית ג’ון צ’יימברס מגיע לביקור בישראל

יו”ר סיסקו העולמית, ג’ון צ’יימברס, יגיע לביקור בן שלושה ימים (26-28.6) בישראל ויפגוש בכירים בממשל, ביניהם את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, מנכ”ל משרד רה”מ, מר אלי גרונר ועוד. במסגרת ביקורו יפגשו גם בכירים במשק הישראלי, במטרה לקדם שיתופי פעולה בתחום הדיגיטציה.

במהלך ביקורו בישראל ישתתף צ’יימברס באירוע השקת הפרויקט הממשלתי “האצה דיגיטלית בישראל: נגב מזרחי חכם” בעיר דימונה, בהשתתפות השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, מנכ”ל סיסקו ישראל, אורן שגיא, יו”ר אשכול נגב מזרחי וראש עיריית דימונה, בני ביטון, ומנכ”ל המשרד לשיווין חברתי, אבי כהן. הפרויקט, המשותף למשרד לשוויון חברתי, אשכול הנגב המזרחי וסיסקו העולמית, צפוי להפוך את הנגב המזרחי למחוז הדיגיטלי הראשון בישראל, ומטרתו לסייע בגישור וצמצום פערים חברתיים וכלכליים בתחומי החינוך, התעסוקה והבריאות באמצעות שיתוף פעולה דיגיטלי בין הרשויות והמוסדות השונים באזור.

נתניהו וצ’יימברס צפויים לחתום על הסכם עקרונות לשיתוף פעולה להאצת דיגיטציה במדינות CDA (Country Digitization Accelerator) מבית סיסקו העולמית, דבר שיהווה יריית פתיחה לקידום מגוון פרויקטים דיגיטאליים בישראל. על הסכם זה כבר חתומות גרמניה, אנגליה, צרפת ומדינות נוספות. במסגרת תוכנית ה-CDA פועלת סיסקו בשיתוף עם הגורמים הרלוונטיים במדינה, להאצת התכנית האסטרטגית של אותן ממשלות לדיגיטיזציה של המדינה.

צ’יימברס יארח לקוחות ושותפים של סיסקו באירוע מיוחד במרכז פרס לשלום, תחת הכותרת”Inclusion, Innovation, Impact & growth”, במעמד נשיא המדינה ה-9, שמעון פרס. במסגרת האירוע יקיימו צ’יימברס ופרס שיחה אחד על אחד בנושא חדשנות, ולאחר מכן יציגו בפני השניים סטארט אפים ישראליים, תחת הכותרת: יזמות מזווית אחרת.

בנוסף, יבקר בתערוכת עתיד הטלוויזיה ופתרונות הווידיאו של סיסקו, שתתקיים במשרדי סיסקו ירושלים, במסגרתה תציג החברה את הפיתוחים האחרונים בתחום חווית הצפייה בווידיאו, ותושק תכנית יזמות בתחום הווידיאו בשיתוף מכללת ספיר. כמו כן במהלך האירוע יתקיים סיור לבכירים ועיתונאים, בהובלה של ד”ר יעל וילה, סגנית נשיא בחטיבת הווידאו סקיוריטי ומנהלת האתר בירושלים.

כמו כן, הוא ייפגש עם ראשי בנק הפועלים, ויחתום עימם על הסכם שיתוף פעולה בתחומי הטכנולוגיה הפיננסית והדיגיטלית.

אורן שגיא, מנכ”ל סיסקו ישראל: “אנו שמחים וגאים לארח בישראל את יו”ר סיסקו העולמית, ג’ון צ’ימברס. סיסקו רואה בישראל שוק בעל חשיבות רבה מאוד, מהמובילים בעולם בחדשנות וביזמות, ולפיכך אנחנו מהווים את אחד מהמרכזים החשובים ביותר לסיסקו העולמית. סיסקו יחד עם שותפיה מובילה בישראל ובעולם את המהפכה הדיגיטלית, ואנו רואים את עצמנו כשותפים אסטרטגיים אמתיים של ארגונים, מדינות וערים, במעבר לאימוץ המהפכה הדיגיטלית במלואה. פרויקט הנגב המזרחי החכם, שהופך את האזור למחוז הדיגיטלי הראשון במדינה, מבטא בצורה הטובה ביותר את השינוי והאימוץ של עידן זה. כפי שג’ון צ’יימברס אמר לפני 20 שנה – סיסקו תשנה את הדרך שבה אנו חיים, עובדים, לומדים ומשחקים, ואני גאה מאוד כמנכ”ל סיסקו ישראל וכאזרח מדינת ישראל, להביא לידי ביטוי את תחילת השינוי הזה בנגב במזרחי – חזון בן גוריון מתגשם”.

בתמונה: ג’ון צ’יימברס, יו”ר סיסקו העולמית

תגובות סגורות