חדשות היום

רד האט פרסמה את תוצאותיה העסקיות לרבעון הראשון של שנת הכספים 2017

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, פרסמה את תוצאותיה העסקיות לרבעון הראשון של שנת הכספים 2017 שלה, שהסתיים ב- 31 במאי 2016.

ההכנסות ברבעון הראשון: 568 מיליון דולר, עליה של 18% מהרבעון המקביל אשתקד. הכנסות ממנויים גדלו אף הן ב- 18% לעומת הרבעון הראשון בשנת הכספים הקודמת, ל- 502 מיליון דולר. הכנסות ממנויים הקשורות לפיתוח יישומים וטכנולוגיות מתפתחות, עלו ב- 39% ל- 98 מיליון דולר. לרד האט היו בסוף הרבעון הכנסות דחויות של 1.69 מיליארד דולר, גידול של 18% שנה מול שנה. הרווח הנקי ברבעון היה 61 מיליון דולר, לעומת 48 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

“טרנספורמציה דיגיטלית ומחשוב ענן משנים את הדרך בה חברות מתחרות בכל תחום היום. ארגונים שמאמצים במהירות טכנולוגיית IT אג’ילי, מצליחים במצב בו החדשנות בתעשייה מאיצה את הקצב סביבם. הטכנולוגיות שלנו, המבוססות על קוד פתוח, עוזרות ללקוחות ליהנות מהיתרונות העסקיים הכרוכים בקצב מהיר של שינויים”, אמר ג’ים ווייטהרסט, נשיא ומנכ”ל רד האט. “אימוץ חזק של הטכנולוגיות שלנו משתקף בגידול של 18% בהכנסותינו ברבעון הראשון, שקודם בחלקו ע”י גידול של 39% בהכנסות הקשורות לפיתוח יישומים וטכנולוגיות מתפתחות”.

בתמונה: ג’ים ווייטהרסט, נשיא ומנכ”ל רד האט

 

תגובות סגורות