חדשות היום

Inc. משיקה דור חדש של מחשבי גיימינג:OMEN by HP

חברת  HP Inc. הכריזה על סדרה חדשה של מחשבי גיימינג ייעודיים, OMEN by HP, שתוכננה במיוחד עבור שחקני מחשב שזקוקים למילה אחרונה בתחום זה, עם העוצמה והביצועים הנדרשים לנצח בתחרות.

במסגרת האסטרטגיה שמטרה להמציא מחדש את המחשוב האישי, מציגה HP  את סדרת OMEN by HP, עם מגוון דגמים ברמות מחיר שונות, כדי לעמוד בצרכים השונים של גיימרים. הסדרה החדשה מקילה עליהם למצוא את מחשב הגיימינג שיספק להם את החוויה האישית המתאימה ביותר. בנוסף, HP תציג הקיץ את פלטפורמת OMEN X עבור שחקנים שרוצים ביצועים אגרסיביים יותר, עם אפשרויות התאמה אישית לרמות המשחק הגבוהות ביותר.

 OMEN by HP Desktop PC with Dragon Red LEDסדרת OMEN by HP כוללת שלושה מחשבים בעלי עיצוב נועז, שמציעים תמורה טובה להשקעה ותכנון שמעצים את חוויית המשחק. המחשבים הניידים בסדרת OMEN תוכננו לספק חוויה היקפית שמהווה נדבך נוסף לביצועים הגבוהים. מחשבי OMEN הניידים מוצעים עם מסכי IPS בגודל 15.6 אינטש ו-17.3 אינטש, בתצוגת Full HD או 4K שמעשירה את חוויות המשחק עם תצוגה מציאותית מהממת. האפקטים הקוליים חדים ונקיים וזאת באמצעות מערכת שמע של Bang & Olufsen וטכנולוגיית HP Audio Boost שמוסיפה עומק לצלילים המושמעים ברמקולים הכפולים.

קו המוצרים OMEN by HP כולל את המחשבים הבאים:

  • מחשבים ניידים OMEN: מצוידים בחומרה רבת עוצמה, תצוגת 4K מרשימה, בגדלים 15.6 אינטש ו-17.3.
  • מחשבים שולחנים OMEN: משלבים עיצוב חדשני, קירור נוזלי, מעבדי Core של אינטל חדישים וכרטיסים גראפיים מסוג GeForce GTX של NVIDIA או Radeon של AMD. היכולות הללו מספקות ביצועים עתירי עוצמה שמאושרים להרצת תכני מציאות מדומה עם Viva של HTC.

הניידים של OMEN תוכננו לעולם הגיימינג

המחשבים הניידים של סדרת OMEN מצוידים במקלדת עם תאורה אחורית בצבע ‘אדום דרקון’ וסמל המותג OMEN מוטבע בגווני צל שחור על המקלדת ועל המכסה. המחשבים הניידים תוכננו לעבוד בטמפרטורות קרירות באמצעות מאוורר כפול שמאפשר למחשב להגיע תמיד לקצה העליון של הביצועים. סוללת ה-62 וואט השטוחה ממוקמת בחלק הקדמי של המחשב וזאת כדי לאפשר לחום לצאת מגוף המחשב באופן יעיל ולאפשר ניהול תרמי שאינו מקריב ביצועים. עם כרטיסים גראפיים רבי עוצמה מסוג GTX של NVIDIA, עד דגם 965M ומעבדים עד Core i7 מרובעי ליבות מהדור השישי של אינטל – הגיימרים מצוידים היטב לכל אתגר וכנגד כל יריב.

תכונות נוספות:

  • מצלמת Wide Vision HD או, כאופציה, מצלמת RealSense של אינטל לחוויות תלת-ממד  שמאפשרת לאפליקציות בקרת מחוות לתקשר עם המחשב בזמן שמשחקים.
  • עד 16 ג’יגה-בייט זיכרון ועד כונן SSD בנפח 512 ג’יגה-בייט בממשק PCIe או עד 2 טרה-בייט כאפשרויות אחסון יחיד, או אפשרויות אחסון כפול עם כונן HDD בנפח של עד 4 טרה-בייט וכונן SSHD בנפח של 128 ג’יגה-בייט בדגמים נבחרים.
  • תמיכה בטעינה מהירה בטכנולוגיית HP Fast Charge ועד 10 שעות סוללה בדגמים נבחרים.

17.3 OMEN by HP Back Facingהמחשב השולחני OMEN by HP Desktop תומך בטכנולוגיית המציאות הווירטואלית (VR). הוא מצויד בכרטיס הגרפיקה החדש ביותר של NVIDIA, ה-GeForce GTX 1080, שהופך את חוויית המשחק למושלמת. מעבד ה-Core i7 של אינטל, מספק את העוצמה הנדרשת כדי להתמודד עם המשחקים התובעניים ביותר ועם חוויות המציאות הווירטואלית. מערכת תרמית מתקדמת המציעה קירור באמצעות נוזל (זמינה כאופציה) דואגת שהמערכת תישאר קרה ומונעת למעשה השהיות כלשהן בתצוגות הווידאו. OMEN Desktop מאפשר שדרוגים עתידיים בקלות באמצעות גישה לחומרה שאינה דורשת שימוש בכלים. באופן זה יכולים השחקנים לכוונן עוצמת משחק חזקה יותר בבחירה אישית.

OMEN Desktop מציג את הלוגו החדש של OMEN על המארז האנכי הייחודי שמייצג אותו עם שלדת מתכת מוברשת ותאורת HP LED Lighting שמגיבה לרמות הביצועים בהתאם לבחירת השחקן.

תכונות אחרות:

  • מעבד Core i7-6700K עם יכולות המהרה בדגמים נבחרים.
  • עד 32 ג’יגה-בייט זיכרון ואחסון נרחב עם כונן SSD בנפח של עד 512 ג’יגה-בייט וכונן HDD בנפח של עד 3 טרה-בייט שמאפשרים אחסון מסיבי של תכנים ומשחקים גדולים בפורמט VR.
  • אפשרויות לכרטיסי גרפיקה עד NVIDIA GTX 1080 Founder Edition או AMD Radeon R9 390X המאיצים את קצב הצגת הפריימים  ברזולוציות גבוהות יותר.

תגובות סגורות