חדשות היום

נס רוכשת את השליטה בפעילות דנאל פתרונות תוכנה תמורת 54 מיליון ש”ח

חברת נס, ספקית שירותים ופתרונות בתחומי טכנולוגיות המידע (IT), הודיעה היום על רכישת 60% מפעילות חברת דנאל פתרונות תוכנה מתקדמים, לטובת כך תוקם חברה ייעודית אליה תועבר הפעילות. פעילות זו תהווה חיזוק משמעותי למערך הפתרונות ללקוחותיה הפיננסיים של נס. דני גז, הבעלים והמנכ”ל של דנאל, יישאר בתפקידו וישמש כמנכ”ל הפעילות.

דנאל, מספקת משנת 1994 פתרון כולל לניהול הנכסים הפיננסיים ותיקי ניירות ערך באמצעות מערכות ניהול השקעות ומסחר מתקדמות המשולבות עם מערכות ה- Back Office  הנפוצות ביותר. נכון להיום, משרתת דנאל את המוסדות הפיננסיים המובלים בישראל. מערכות דנאל מאפשרות ללקוחותיה תפעול, ניהול, בקרה וצפייה בהשקעות הארגון, באמצעות פלטפורמה אחת. לקוחות דנאל מנהלים באמצעות מערוכתיה כ-1 טריליון ש”ח של נכסים והשקעות.

שחר אפעל, מנכ”ל חברת נס, אמר: “הרכישה של פעילות דנאל תהווה מכפיל כוח לפעילות של נס במגזר הפיננסי בישראל תוך התאמה לשינויים המתגבשים בשווקים הפיננסיים. פתרונות דנאל, הם מהטובים והמובילים לעולם הפיננסי ושילובם עם הפתרונות למגזר הפיננסי של נס, יתרום רבות ללקוחות הוותיקים והחדשים של שתי החברות בעידן של שילוב טכנולוגיה חדשנית בשוק ה-FINTECH”.

דני גז, מנכ”ל ובעלים של חברת דנאל פתרונות תוכנה מתקדמים, אמר: “נס היא ממובילות שוק שירותי מערכות המידע והערך המוסף בישראל ובעלת השפעה רבה בתעשייה בכלל ובמגזר הפיננסי בפרט, אני מאמין שהחיבור בין החברות ייצר ערך מוסף משמעותי ללקוחות שתי החברות. זאת ועוד, החיבור לנס יעניק לדנאל פלטפורמה להרחבת שירותיה באמצעות יצירת פתרונות מתקדמים וחדשניים אשר יעניקו מענה אופטימאלי ללקוחות”.

בתמונה: שחר אפעל, מנכ”ל חברת נס

תגובות סגורות