חדשות היום

קומוולט וסיסקו מכריזות על שיתוף פעולה: החברות יספקו פתרונות אינטגרציה מתקדמים במוצר ה-HyperFlex של סיסקו

חברת Commvault לפתרונות ניהול נתונים, גיבוי ושחזור, תספק פתרונות איטגרציה ב-HyperFlex של סיסקו. Commvault תטמיע את פתרונה זוכה הפרסים בסביבות מבוססות -Cisco UCS (Unified computing system). במסגרת שיתוף הפעולה יספקו החברות פתרון לגיבוי, שחזור ואירכוב לארגוני אנטרפרייז.

הפתרון יפשט לארגונים את תהליך גיבוי, שחזור ואירכוב המידע וכך יספק את הצורך בניהול נכון וקל של הדאטה הארגוני. שיתוף הפעולה של סיסקו וקומוולט מקל על עומס הנתונים במרחב הפיזי, הוירטואלי והענן.

כיום, בעולם שבו קצב גידול המידע הוא מהיר מאוד, צרכי הארגונים לאבטחה וניהול הוא גדול, וחלקם מתקשים להחזיק תשתית שתספק ערך ותובנות על המידע שנמצא בידי הארגון. בעזרת פתרון ה-All In One החדש של קומוולט, ארגונים יוכלו לאחד את פעולות הגיבוי, שחזור והאירכוב וכך להוריד את עלות הבעלות הכוללת. קומוולט תומכת ביותר מ-20 פתרונות ומוצרי ענן מובילים ומאפשרת ללקוחותיה להאיץ את תהליך הגיבוי והשחזור ללא קשר לפריסת מערכת האחסון של הארגון – On Premises, הייבריד או ציבורי.

שי נוני, מנכ”ל קומוולט ישראל אומר כי: “דו”ח גרטנר מכיר בקומוולט כמובילים בתחום השחזור והגיבוי כבר שש שנים ברציפות. אנחנו מכירים את האתגרים של הארגונים הגדולים לאבטח ולנהל את המידע שלהם. אנחנו גאים לשתף פעולה עם סיסקו ובכך לחסוך ללקוחותינו רכישה של פתרונות רבים ומסובכים.  שיתוף הפעולה פותר בעיה שמעסיקה כיום את עולם ההיי טק – הגנה וניהול טוב יותר של המידע הרב שנצבר אצל הארגון”.

בתמונה: שי נוני, מנכ”ל קומוולט ישראל.

תגובות סגורות