חדשות היום

Ghana בוחרת בגילת להטמעת פתרון turnkey לאספקת תקשורת פס רחב מבוססת לוויין

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: TLIG),מובילה עולמיתשל טכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מודיעה היום כי חברת Dizengoff Ghana Limited, חברת הבת של Limited  Balton CP הבריטית, בחרה בגילת להטמעת פתרון turnkey לאספקת שירותי סלולר ואינטרנט בפס רחב באמצעות לוויין לאזורים מרוחקים בגאנה.

גילת תטמיע את פלטפורמת ה-SkyEdge II-c, אשר מסוגלת לתמוך ביישומים מרובים. הטרמינלים הלוויינים מסוג Gemini של גילת ישמשו להעברת שירותי פס רחב לבתי ספר. בנוסף הטרמינלים הלוויינים מסוג Capricorn, ביחד עם ה-CellEdge small cells הסולריים, יאפשרו להרחיב את השירות הסלולרי הניתן למספר מפעילי רשתות סלולריות בגאנה.

באמצעות הרשת החדשה תוכל Dizengoff Ghana לעמוד בדרישות התקשורת לאזורים מרוחקים של   GIFECכפי שנקבעו בידי ממשלת גאנה.

“גילת היא החברה היחידה שהייתה מסוגלת לספק לנו פתרון turnkey מלא לאספקת פס רחב לבתי ספר, כמו גם הרחבת שירותי סלולר, בפלטפורמה אחת” הסביר פטריק אטיה, מנכ”ל תחום התקשורת ב-Dizengoff Ghana. הפרישה התובענית מחייבת התקנה ותפעול עד חודש נובמבר השנה.”

“העסקה עם Dizengoff Ghana היא דוגמא לפרויקטי תשתית לאומית אשר זוכות למענה מושלם מגילת,” אמרה מיכל אהרונוב, סמנכ”ל  לקוחות גלובליים ושירותי תקשורת בגילת. “מעבר לאספקת פתרון VSAT מקיף מקצה לקצה, יש לנו גם ניסיון עשיר בביצוע פתרונות turnkey ואינטגרציה לרשתות הליבה של המפעילות הסלולריות, לצורך הרחבת כיסוי תקשורתי לאזורים מרוחקים.”

בתמונה: מנכ”ל החברה, מר יונה עובדיה

תגובות סגורות