חדשות היום

Infor מכריזה על השקעה משמעותית במזרח התיכון, הודו ואפריקה

Infor, ספקית גלובלית מובילה לפתרונות עסקיים לתעשייה, המיוצגת בישראל על ידי Intentia עם פתרון ה- ERP המתקדם Infor M3, מכריזה על מיקוד חדש במזרח התיכון, הודו ואפריקה, עם השקת יחידה עסקית חדשה לאזור ה- IMEA (India, Middle East, Africa). טאריק תמם, אשר הוביל את הפעילות הגלובלית של החברה בתחום ה- HCM מאז 2009, יוביל את יחידת ה- IMEA ממטה החברה בדובאי. תחת הובלתו של תמם, Infor מתכננת להגדיל את נתח השוק שלה באזור פי חמישה עד 2020.

“עם יותר מ- 5,000 לקוחות קיימים, ל- Infor יש כבר עכשיו טביעת רגל ב- IMEA, אבל הזדמנויות הגידול הן בלתי מוגבלות” אמר טאריק תמם, סגן נשיא בכיר ומנכ”ל IMEA ב- Infor. “המזרח התיכון משתנה מכלכלה מבוססת נפט  להשקעות גדולות בטכנולוגיה המונעות על ידי הסקטור הפרטי, הודו היא אחת הכלכלות הגדולות הבודדות סביב העולם שעדיין גדלה בשתי ספרות, ואפריקה היא היעד הכלכלי האחרון – הגורמים הללו הביאו את Infor להחלטה לקיים פעילות עסקית המוקדשת ל- IMEA”.

שמעון כהן, סמנכ”ל פיתוח עסקי ולקוחות אסטרטגיים ב- Intentia אמר כי: “אנו שמחים על מינויו של טאריק למנהל האזור, ובטוחים כי יוכל לסייע לנו להגיע ללקוחות רבים בתחומים בהם אנו פועלים. העובדה כי אינפור ממנה מנהל בכיר כל כך מראה כי ישראל היא יעד אסטרטגי לחברה”.

על מנת לתמוך בפעילות ה- IMEA שלה, Infor גייסה מספר רב של עובדים באזור, במיוחד במזרח התיכון. בכל האזור Infor מעסיקה יותר מ- 2,100 עובדים. נוכחותה המורחבת של Infor תשלים את רשת השותפים שלה באזור ותספק מכירות, שירותים, ערך טכנולוגי, שיווק וערכים נוספים.

בתמונה: שמעון כהן, סמנכ”ל פיתוח עסקי ולקוחות אסטרטגיים ב- Intentia 

תגובות סגורות