אמדוקס רוכשת שלוש חברות טכנולוגיה מובילות על מנת להרחיב את סל המוצרים והשירותים שלה בתחום הדיגיטל

אמדוקס, הספקית המובילה לפתרונות חוויית לקוח, הודיעה היום כי השלימה את הרכישה של שלוש חברות בבעלות פרטית – Vindicia, Brite:Bill ו- Pontis- בהתאם לאסטרטגיית החברה בתחום הדיגיטל.

“ספקיות תקשורת ומדיה, כולל חברות שמציעות שירותי תוכן מעל-גבי האינטרנט במודל OTT, עוברות תהליכי טרנספורמציה כדי להצליח בעולם דיגיטלי של שירותים מיידיים ועל-פי דרישה. שילובה מאחורי הקלעים של אנליטיקה עסקית מאפשר חווית לקוח פשוטה יותר, אינטואיטיבית וסוחפת,” אמר אלי גלמן, נשיא ומנכ”ל Amdocs Management Limited.

“הרכישות הללו, יחד עם הפלטפורמות הקיימות של אמדוקס, הכוללות פתרונות רב-ערוציים לשירות ומסחר דיגיטליים, ניהול לקוחות ואנליטיקת ביג דאטה, ממצבות את אמדוקס כמובילת שוק בסיוע לספקיות תקשורת ומדיה במסען. אני מתרגש מהצטרפותן של חברות אלו לאמדוקס, שכן הטכנולוגיות שלהן מבוססות-הענן ירחיבו את סל המוצרים והשירותים העשיר של אמדוקס ויקצרו את זמן ההשקה שלנו לשוק,” המשיך גלמן.

Vindicia היא ספקית מובילה בשוק לפתרונות ניהול ותשלום עבור מנויים במודל של תוכנה כשירות (Software-as-a-Service). Vindicia מאפשרת לחברות שירותים דיגיטליים לצרף לקוחות ולעבד תשלומים עבור תכנים דיגיטליים, בידור במודל OTT, מינויים באינטרנט ושירותים על פי דרישה, בצורה פשוטה, גמישה וחלקה. על-ידי שימוש במודל פעילות מבוסס-ענן לגמישות עסקית מירבית, Vindicia מאפשרת ללקוחות זמן השקה לשוק מהיר במיוחד ועל ידי כך את היכולת להתנסות בקלות בהיצע שירותים שונים וחבילות תמחור שונות בכדי לספק בזריזות הצעות אטרקטיביות ללקוחות הקצה. בנוסף, היכולות המתקדמות של  Vindiciaלשימור לקוחות תורמות לירידה בנטישת לקוחות ולעלייה בהכנסותיהן של ספקיות שירותים באינטרנט.

המומחים של Brite:Bill לחווית לקוח מונחית-עיצוב הופכים את החשבון שמקבל לקוח הקצה לערוץ ייחודי להתקשרות ממוקדת-לקוח. הטכנולוגיה והשירותים של Brite:Bill הופכים את החשבוניות לחוויה דיגיטלית, אינטראקטיבית, מותאמת אישית, בערוץ המועדף על הלקוח. העיצוב האישי האטרקטיבי של החשבונית מפחית אי הבנות של לקוחות בנוגע לחשבון, ובכך מוריד את עלות המענה לפניות לקוחות עבור ספקיות התקשורת, וכן מספק להן הזדמנות לתקשר ולקדם שירותים חדשים. החברה הוכרה כ”Cool Vendor” ב-2014 על-ידי Gartner Inc. .

Pontis הינה ספקית מובילה של פתרונות דיגיטליים לתקשור תלוי-הקשר עם לקוחות הקצה. הטכנולוגיה של Pontis לקבלת החלטות ולמידה בזמן אמת, מאפשרת לספקיות שירותים להציע ללקוחותיהן אינטראקציות תלויות הקשר ומותאמות אישית, הרלוונטיות למיקומו של כל לקוח במסעו עם ספקית השירותים. עם Pontis, אמדוקס ממוצבת בעמדה ייחודית על מנת לעזור לספקיות השירותים לקבוע מהי הפעולה הבאה הטובה ביותר בהתקשרות שלהן עם הלקוח, ובהתאם לכך להציע לו את השירות המתאים ביותר, בין אם בערוצים נכנסים או יוצאים, בזמן הנכון ובערוץ הנכון.

שלוש החברות נרכשו במחיר דומה ובסכום כולל של בערך 260 מיליון דולר ארה”ב במזומן, אשר עשוי לעבור התאמות מסוימות, לרבות תשלומים מותנים קטנים. ביחד, רכישות אלה צפויות לתרום להכנסות החברה כ- 1.5% עד  2.0%לכל שנת הכספים 2017. אמדוקס תספק תחזית רשמית לגבי הצמיחה הצפויה בהכנסות בשנת הכספים 2017, כאשר נדווח על תוצאות הרבעון הרביעי של שנת הכספים 2016 ב- 8 בנובמבר, 2016. מידע נוסף בקשר להשפעה המצרפית של רכישות אלה, וכן המשתנים הרבים המשפיעים על עסקי הליבה שלנו, לרבות מגוון סיכונים ואי-וודאויות, יינתן במועד זה.

השפעת רכישת חברות אלה על הרווח המדולל למניה, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), המחושב בניכוי הפחתת נכסים בלתי מוחשיים שנרכשו והוצאות אחרות הנובעות מרכישת חברות והוצאות תגמול מבוסס הון, נטו לאחר השפעת המס, צפויה להיות נייטרלית בשנת הכספים 2017. ההשפעה על הרווח המדולל למניה, על פי U.S. GAAP, לא תיוודע עד אשר תשלים אמדוקס את הקצאת מחיר הרכישה. אמדוקס צופה כי תכיר בהוצאות הקשורות ברכישת החברות, הנוגעות להתאמות תפעוליות, לעלויות ארגון מחדש ואחרות.

בתמונה: מנכ”ל אמדוקס, אלי גלמן

 קרדיט צילום: נתן דביר.

תגובות סגורות