Mattel – בחרה בחברת StartApp הישראלית להביא את מותגיה לעולם המובייל

Mattel,  חברת הצעצועים הגדולה בעולם, בחרה בחברת StartApp הישראלית כדי שתפתח ותעצב את הנוכחות הדיגיטלית של מותגיה האייקוניים, הכוללים בין היתר את ברבי, סמי הכבאי, תומס הקטר ורבים אחרים. במסגרת הסכם שיתוף הפעולה הרב-שנתי, תוביל StartApp את כל הנוכחות של מותגי Mattel בזירה הדיגיטלית, לרבות פיתוח אפליקציות, אווטרים, אמוג’ים ועוד.

“אנחנו נרגשים במיוחד מהקשר עם Mattel ומההזדמנות לעזור להם להעביר את המותגים האיקוניים שלה לעולם הדיגיטלי של היום”, אמר גיל דודקיביץ’ המנכ”ל והשותף המייסד של StartApp. “אנו נמנף את הניסיון הרחב שלנו בזירת המובייל והדיגיטל כדי להעצים את יכולתה של Mattel להביא את מותגיה לדור חדש ומחובר של משתמשים”.

כחלק מהשקת ה-iOS10 של אפל, חשפה StartApp 2 אפליקציות ל- iMessage לסטיקרים ותוכן , כחלק משיתוף הפעולה שלה עם Mattel, כך שהחל מהיום אפשר להוריד את האפליקציות של ברבי ו- Hot Wheelsלאייפון ולאייפד.

StartApp  מפתחת פלטפורמות דיגיטליות לשיווק אפליקציות מובייל והטכנולוגיה שלה מאפשרת לחברות הפעילות בזירת המובייל לייעל את פרישתן בקרב המשתמשים וליישם אסטרטגיות שיווק באמצעות כלים חדשניים ויכולות ניתוח ועיבוד נתונים עמוקות.

תגובות סגורות