קבוצת מר זכתה בשדרוג פרויקט ‘מבט 2000’ של משטרת ישראל בהיקף של כ-30 מיליון שקל

קבוצת מר, המספקת פתרונות בתחומי הביטחון, המודיעין, הסייבר והתקשורת, מודיעה כי זכתה במכרז משטרת ישראל לשדרוג ותחזוקת מערכות העיר הבטוחה, תשתיות התקשורת ומערכת ניתוח הוידאו של פרויקט ‘מבט 2000’ בעיר העתיקה בירושלים.

מטרת הפרויקט היא לשדרג את היכולת המבצעית של המשטרה בתחום הבטחון האישי בעיר העתיקה וסביבותיה, באמצעות מערכות חדשניות המאפשרות לתת מענה מהיר ויעיל בתחום הבטחון האישי. ההתקשרות היא ל-10 שנים, והיקפה נאמד בכ-30 מיליון שקל.

בשנת 1999 זכתה קבוצת מר לראשונה במכרז להקמת פרויקט ‘מבט 2000’ והתשתיות ההמקיפות לו, לקראת ביקור האפיפיור בירושלים בשנת 2000. במכרז הנוכחי זכתה מר שוב, במטרה לשדרג את המערכות הקיימות לטכנולוגיה המתקדמת ביותר, כולל שיפור הרזולוציה ואיכות הוידאו, ומערכת ניתוח הוידאו (אנליטיקה). מר מערכות תבצע שדרוג של תוכנת השו”ב של מוקד הבקרה של המשטרה בעיר העתיקה בירושלים, ותתקין את הגרסה החדשה של Secure-M NG – מערכת השו”ב שפותחה בחברה.

בתום שלב השדרוג תספק החברה תמיכה ושירות למערכות אלו עד שנת 2025, כולל עדכוני תוכנה, תחזוקת מערכת, ותמיכה שוטפת 24/7.

ניר למפרט, מנכ”ל קבוצת מר: “אנו שמחים על שיתוף הפעולה החוזר עם משטרת ישראל בפרויקט ‘מבט 2000’, המשדרג את היכולת המבצעית של המשטרה באמצעות שילוב מספר טכנולוגיות מתקדמות התומכות בתהליכי קבלת החלטות בזמן אמת. הפרויקט הצריך התמודדות מצד צוותי השטח של מר עם אתגרי ביצוע הפרויקט בסביבה המורכבת והמסוכנת של העיר העתיקה, ועם הצורך לבצע את השדרוג תוך שמירה על רציפות תפקודית ומבצעית של המערכת הקיימת. פרויקט מרכזי זה בתחום הבטחון האישי בישראל משקף את יכולתנו כלפי השוק הבטחוני בארץ ובחו”ל, ופותח את הדלתות להרחבת השוק של מר.”

בתמונה: ניר למפרט, מנכ”ל קבוצת מר

תגובות סגורות