חדשות היום

גמאטרוניק הישראלית תקים קו ייצור בסין

חברת גמאטרוניק הישראלית מרחיבה את פעילותה בסין, ותקים בקרוב פס ייצור למוצריה – עבור השוק הסיני בתחילה ובשלב שני עבור שוק המזרח כולו שם פעילה החברה. לאחרונה חנכה גמאטרוניק משרד מכירות בשנגחאי בסיוע תכנית “כסף חכם” של מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה, ואף זכתה במספר מכרזים לאספקת מערכות אל פסק בסין – הבולט שלהם עבור קונצרן הענק CNOOC, אשר נסחר בבורסת ניו יורק ומעסיק כ-20,000 עובדים. גמאטרוניק תתקין במפעלים פטרוכימיים של הקונצרן מערכות אל פסק מסוג UPS GTSI – מוצר תעשייתי המסוגל לעמוד בתנודות עומסי חשמל קיצוניים תוך כדי המשך גיבוי העומס הקריטי. מוצר זה מתאפיין באמינות גבוהה במיוחד עם אורך חיי מוצר הנע בין 10 ל-15 שנים, והוא גם מוגן יותר מפני איומי סייבר – ועל כן מתאים להצבה באתרים רגישים. מדובר בשלב השני של פרויקט רב שנתי הכולל אספקה של 109 מערכות בסך הכול, כאשר גמאטרוניק היתה זו שביצעה גם את השלב הראשון לפני כעשור.

גמאטרוניק פעילה בסין כבר 20 שנים, אולם לאחרונה כאמור פתחה החברה משרד מקומי והיא פועלת באופן ישיר מול לקוחות בשוק הסיני – ללא מפיצים. משרד המכירות החל לפעול בתחילת 2016, אז גויסו שני אנשי מכירות. בימים אלו נמצא מנכ”ל החברה יוסי גורן בסין, ובין השאר הכוונה היא לגייס עוד שני אנשי מכירות, ןצוות טכני. חברה רשמית תפתח השנה כחברת בת של גמאטרוניק – החברה תוקם בהונג קונג והיא תחזיק חברת בת בסין, שתהיה חב’ למכירה וייצור המוצרים עצמם. בשנה הבאה צפויה גמאטרוניק לחנוך קו ייצור ראשון בסין, ובשלב זה כבר שכרה מבנה בשנגחאי, והחלה בתהליך שיפוצו והתאמתו לצרכי הייצור.

יוסי גורן, מנכ”ל גמאטרוניק, הנמצא בימים אלו בסין: “יש הערכה גבוהה מאוד בשוק הסיני למוצרי החברה ועל כך גאוותנו. העובדה שקונצרן מרכזי כמו CNOOC, שכבר עבד איתנו בעבר, שב ומזמין את מוצרי החברה לאתרים הרגישים ביותר שלו – היא תעודת כבוד לנו, ולתעשייה הישראלית כולה. דווקא בימים שבהם נשמעים איומי חרם על ישראל אנחנו גאים לספק מערכות כחול לבן ברחבי העולם. יש לנו יתרון ביכולות שלנו להתאים שלל מוצרים לפי הדרישות הספציפיות של הלקוח לכל אתר ואתר, וגמאטרוניק גם נחשבת לאחת מהוותיקות והאמינות בתחום. המטרה שלנו היא להמשיך ולהרחיב את הפעילות שלנו בסין, ולשם כך פתחנו משרד מכירות ונשיק בקרוב פס ייצור של מוצרים המיועדים לשוק הסיני”.

בתמונה: יוסי גורן, מנכ”ל החברה, בסין (קרדיט: גמאטרוניק).

תגובות סגורות