מזור רובוטיקה מדווחת על קבלת הזמנות ראשונות למערכת MAZOR X טרום השקתה

חברת מזור רובוטיקה, העוסקת בפיתוח ומכירה של מכשור רפואי מתקדם לניווט כלים כירורגיים בדיוק גבוה ובפולשנות מזערית בניתוחי עמוד שדרה וניתוחי מוח, מדווחת על קבלת הזמנות ל-25 מערכות במהלך הרבעון השלישי שהסתיים ב-30 בספטמבר, 2016, בכללן הזמנות שהתקבלו טרום-השקה למערכת Mazor X – פלטפורמת ניווט מהפכנית לניתוחי עמוד שדרה שנחשפה לאחרונה. מערכת Mazor X תושק מסחרית בכנס North American Spine Society (NASS)  השנתי, אשר יתקיים ב-26-29 באוקטובר בבוסטון מסצ’וסטס.

“תגובת השוק למערכת Mazor X הינה יוצאת דופן, ומעבר לציפיותינו המוקדמות”, אמר אורי הדומי, מנכ”ל מזור. “לקוחות שהתנסו לראשונה במערכת Mazor X במרכזי ההכשרה שלנו, זיהו במהירות את יתרונותיה הגדולים של המערכת וכבר ביצעו הזמנות קודם להשקתה. פורטפוליו המוצרים המורחב של מזור, הכולל כעת גם את מערכת Mazor X וגם את מערכת ה- Renaissance, הוביל למספר שיא בהזמנות שקיבלנו במהלך הרבעון השלישי. עם כניסתנו לרבעון הרביעי, אנו מצפים להאיץ את המומנטום עם השקתה של מערכת Mazor X, למקסם את נוכחותנו בכנס NASS ולהמשיך ביישום השותפות האסטרטגית שלנו עם מדטרוניק”.

25 ההזמנות למערכות שהתקבלו ברבעון השלישי כוללות:

  • שלוש הזמנות מקדמיות למערכות Mazor X שהחברה מתכננת לספק ללקוחות בארה”ב עד סוף הרבעון הראשון של 2017.
  • ארבע הזמנות למערכות Renaissance מצד לקוחות בארה”ב, סופקו במהלך הרבעון השלישי של 2016.
  • שלוש הזמנות למערכות Renaissance מצד מפיצי החברה בשווקים הבינלאומיים.
  • 15 הזמנות למערכות Mazor X התקבלו מהשותף האסטרטגי מדטרוניק, מתוכן ארבע מערכות סופקו ברבעון השלישי של 2016.

במהלך הרבעון השלישי, סיפקה מזור מערכת Renaissance שהוזמנה ברבעון קודם על ידי מפיץ בשוק הבינלאומי.

כפי שדווח בעבר, החברה החלה לאחרונה ליישם מדיניות המאפשרת ללקוחות חדשים של מערכת ה- Renaissance להחליפן במערכות Mazor X לאחר ההשקה. לפיכך, ההכרה בהכנסות ממכירת מערכות הכוללות אופציה להחלפה תדחה עד לאחר אספקת מערכות Mazor X או עד לפקיעת אופציית ההחלפה. החברה צופה כי סך ההכנסות ברבעון השלישי, ובכלל זה מכירת מערכות והכנסות חוזרות, יהיה כ-7.5 מיליון דולר.

בתמונה: אורי הדומי – צילום ישראל סאן

 

תגובות סגורות