חדשות היום

ARM מאיצה את ה-IoT המאובטח מהשבב לענן

ARM, מובילה בפיתוח פתרונות IP (קניין רוחני) טכנולוגיים לתעשיית האלקטרוניקה, משיקה את חבילת המוצרים המקיפה ביותר שלה אשר נועדה לספק רמות חדשות של אבטחה, נצילות, חיבוריות דלת ספק וניהול לכל אורך מחזור החיים של התקנים עבור האינטרנט של החפצים ((IoT. עם מעבדים חדשים, טכנולוגיית רדיו, תת-מערכות, אבטחה מקצה לקצה ופלטפורמת שירותים מבוססי ענן, ARM שואפת להגביר את הקצב שבו ה-IoT הולך וגדל ברחבי העולם.

מביאים את פתרון האבטחה המוכח TrustZone למעבדי Cortex-M

ה-ARM Cortex-M23 וה-ARM Cortex-M33 הם המעבדים המשובצים הראשונים המבוססים על ארכיטקטורת ה-ARMv8-M ומביאים את יסודות האבטחה המוכחים של ה-ARM TrustZone גם לצמתי ה-IoT בהם קיימים מספר האילוצים והמגבלות הגדולים ביותר. רוב ספקיות המיקרו-בקרים המצויות ברשימת עשר המובילות בעולם בתחום כבר דאגו לרישוי של אחד משני המעבדים הללו, או של שניהם גם יחד. בין השותפות המובילות אפשר להזכיר את Analog Devices, מיקרוצ’יפ, Nuvoton, NXP, Renesas, Silicon Labs ו-STMicroelectronics.

ה-Cortex-M33 הוא מעבד רבגוני המציע אפשרויות תצורה הכוללות ממשק מעבד משותף, DSP ומחשוב “נקודה צפה” עם שיפור בביצועים ובנצילות בהשוואה למעבדים Cortex-M3 ו-Cortex-M4. ה-Cortex-M23 לוקח את האבטחה גם להתקנים עם האילוצים המגבילים ביותר תוך שהוא מתבסס על הסטנדרט שנקבע על-ידי ה-Cortex-M0+ כמיקרו-מעבד דל הספק במיוחד בעל טביעת רגל מזערית. שני מעבדי Cortex-M החדשים מציעים תאימות לאחור עם ארכיטקטורות ARMv6-M ו-ARMv7-M לצורך העברה ישירה ומהירה, מה שעוזר להאיץ את פיתוח המוצר. ה-TrustZone CryptoCell-312 מחזק את ה-SoC עם מערך עשיר של תכונות אבטחה המגנות על האותנטיות, השלמות והסודיות של קוד ונתונים

הנתיב המהיר ונטול סיכונים הגדול ביותר של SoCs מבוססות ARMv8-M

צוותי תכנון סיליקון יכולים לקצר את זמן היציאה שלהם לשוק ולפנות למגוון יישומי IoT עם מגוון חדש של IP מערכות מבית ARM עבור מעבדי ה-Cortex-M החדשים ביותר. ל-ARM CoreLink SIE-200 כבר יש רישוי אצל שותפות הסיליקון של ARM והוא מספק את החיבורים הפנימיים והבקרים המרחיבים את ה-TrustZone אל המערכת. ה-ARM CoreLink SSE-200 היא תת-מערכות של IoT שמאפשרת קיצור של זמן היציאה לשוק ב-6-12 חודשים הודות לשילוב של Cortex-M33, CryptoCell ורדיו Cordio, לצד דרייברי תוכנה, ספריות מאובטחות, צבר פרוטוקולים ו-mbed OS.

חיבוריות IoT ללא גבולות ומגבלות

החיבוריות משתפרת בעזרת הדור הבא של ה-IP רדיו ARM Cordio עם Bluetooth 5 והפרוטוקולים ZigBee ו-Thread המבוססים על תקן 802.15.4. המפרטים הם תקני הרדיו דלי ההספק והפופולריים ביותר המשמשים ביישומי IoT. המפתחים יכולים לבחור מבין יישומי רדיו סטנדרטיים במגוון של צמתי תהליך ממגוון מפעלים. ארכיטקטורת ה-Cordio תומכת ב-ARM וב-RF מצד שלישי.

SaaS מבוססת ענן ראשונה מבית ARM המספקת אבטחה לניהול התקני IoT

ה-ARM mbed IoT Device Platform התרחבה כדי לכלול את mbed Cloudסטנדרטים חדשים ופתרון SaaS מבוסס ענן עבור ניהול התקני IoT מאובטח. בעזרת ה-mbed Cloud יכולות יצרניות ה-OEM: להביא פשטות אל החיבור, האספקה, העדכון והאבטחה של התקנים ברשתות מורכבות; לאפשר הרחבה מהירה, פרודוקטיביות וקיצור זמן היציאה לשוק, מה שמאפשר למפתחים להשתמש בכל התקן שהוא על כל ענן שהוא ולשפר יכולות בצד ההתקן עם mbed OS 5, הנהנית מתמיכה של קהילה כלל עולמית המונה 200,000 מפתחים ויותר ממיליון מבני התקנים בחודש.

קלות יישום עם IoT POP על RSMC 40ULP

ניתן להאיץ את הפיתוח והיישום של SoCs המבוססות על מעבדי ה-Cortex-M החדשים ביותר בעזרת טכנולוגיית התהליך Artisan IoT POP IP הזמינה כבר היום עבור TSMC 40ULP. ה-ARM Artisan IoT POP IP הוא רכיב חיוני המאפשר את קיומם של תכנונים דלי הספק כמו גם מיטוב עבור יישומי IoT באמצעות תכונות חדשניות של ארכיטקטורת זיכרון ולוגיקה למיקסום הביצועים. זאת, תוך צמצום דרישות השטח וההספק הדינמי, IP פיסי מוכח בסיליקון שעובד בצורה חלקה וללא הפרעה עם Cortex-M33 ואינטגרציה חלקה ו”נטולת תפר” עם תת-המערכת CoreLink SSE-200 IoT במטרה לעזור ולהתגבר על האתגר של יישום תכנונים דלי הספק.

 

תגובות סגורות