Gauzy השלימה סבב גיוס חדש של 7 מיליון דולר מקרנות השקעה מארה”ב ואסיה

, חברת סטארטאפ ישראלית ומובילה עולמית בתחום ה- Material Science  וננו-טכנולוגיה, השלימה באחרונה סבב גיוס שלישי של כ- 7 מיליון דולר מקרנות השקעה מארה”ב ואסיה. את תהליך הגיוס הובילה קרן “לזארוס” מארה”ב. בסיבוב הקודם גייסה החברה 5 מיליון דולר מקרן ההשקעות הבריטית סולאנג’ אינווסטמנטס (investments‏  ‏.(Sollange לאחרונה, נבחרה Gauzy על ידי חברת מרצדס-בנץ (דיימלר), להשתתף ב”מאיץ הסטרטאפים החדש של מרדצדס בנץ”-  Startup Autobahn Plug And Play שמטרתו ליישם טכנולוגיות פורצות דרך לייצור רכב סדרתי. מתוך מאות סטארטפים מרחבי העולם אשר הגישו מועמדות למאיץ, התקבלו 13, כאשר Gauzy נבחרה ראשונה וכבר הציגה אבי טיפוס מתקדמים יחד עם מרצדס.  .

בעקבות הגיוס, צפויה החברה להכפיל את מספר העובדים בה. בנוסף, ישמש הגיוס להרחבת המחקר והפיתוח והרחבת פעילות המכירות והשיווק ברחבי העולם. בין לקוחותיה:Mercedes-Benz, at&t, Porsche, The Ritz Carlton, Crowne Plaza, Westfield, Fendi..

בשנת 2016 בחרה רשת קראון פלאזה העולמית בטכנולוגיה של Gauzy למלון הדגל שלה בשדה התעופה של סינגפור בהיקף של מספר מיליוני דולר.

אייל פסו, מנכ”ל ומייסד Gauzy מוסיף: “אנחנו שמחים להודיע כי Lazarus, Olive Tree VC ו Waarde Capital מצטרפות היום ל Gauzy ואני משוכנע שיחד נמשיך להוביל את החברה לפסגות חדשות. אני רוצה להודות מעומק ליבנו על האמון וההכרה, אין מחמאה גדולה יותר. ארכימדס אמר, תנו לי מקום לעמוד, ואזיז את העולם. השקעה זו היא בבחינת מסד יצוק.״

בתמונה: אייל פסו, מנכ”ל ומייסד Gauzy

תגובות סגורות