חדשות היום

Skyvision הטמיעה את פתרון שיפור הגלישה הלווינית SilverPeak בעיר הבירה של צ’אד

 

Skyvision הטמיעה את הפתרון Silverpeak, המספק שיפור בשירותי האינטרנט על ידי שילוב הענן הפומבי, בעיר הבירה של מדינה האפריקאית צ’אד, נג’מנה. הפרויקט, שנעשה בשיתוף אינוקום מקבוצת אמן ועבור חברת אלבידנט המספקת את תשתית האינטרנט לעיר הבירה, נמשך כחודש והסתיים במאי השנה. הפתרון עוזר בשיפור חווית השימוש של אזרחי המדינה ברשת האינטרנט הלווינית. עלותו מוערכת במאות אלפי דולרים.

הפתרון של Silverpeak משלב את הרשת המקומית של הארגון עם רשת האינטרנט העולמית בעזרת ענן פומבי, ובכך משפר משמעותית את חווית השימוש בה. Silverpeak יודע לקרוא את מצב הרשת ובכך להתאים משאבים ולהעביר מידע בצורה מהירה ובטוחה. בעזרת הפתרון מחלקת ה-IT של הארגון יכולה לנטר ולפקח על החיבור לענן תוך כדי שמירה על רמת ביצועים גבוהה.

הפתרון משמש חברות לאיגוד מידע ב-Data Centers, פרויקטי איחוד מידע, העברת מידע, שחזור וגיבוי, שולחנות עבודה וירטואליים ועוד.

Skyvision היא ספקית גלובלית לשירותי תקשורת מבוססי לווין. הרשת הלויינית של החברה, שהוקמה בשנת 2000, מחברת את לקוחותיה בעזרת יותר מעשרה לויינים ורשת מתקדמת של סיבים אופטיים. החברה מספקת ללקוחותיה תקשורת, אינטרנט לוויני ואבטחה ברמה הגבוהה ביותר. Skyvision מספקים למדינת האפריקאית צ’אד את הקישוריות לאינטרנט הלווייני ואת שירותי ה-IT, ובפתרונה של Silverpeak ישפר את חווית המשתמשים במדינה.

חנן שטרית, מנהל הנדסה ב-Skyvision: “התשתית בצ’אד היא תשתית לווינית בעלת דילאי גבוה, ולכן היה לנו צורך לשפר את חווית המשתמש. לאחר בדיקות מרובות מצאנו ש-Silverpeak הוא הפתרון המתאים ביותר לשיפור משמעותי בחווית המשתמש במדינה. כיום משתמשים האינטרנט במדינה יכולים לגלוש בצורה נוחה וקלה ביותר בזכות Silverpeak”.

רון כהן, מהנדס מכירות באינוקום: “Skyvision היא מהספקיות המובילות לתקשורת לווינית ברחבי העולם. הפתרון של Silverpeak משפר משמעותית את חווית משתמשי האינטרנט בצ’אד, וכך נותן להם גישה מהירה לרשת האינטרנט העולמית”.

בתמונה: חנן שטרית, מנהל הנדסה ב-Skyvision

תגובות סגורות