חדשות היום

Sprint בחרה בפתרון התמסורת הסלולרית באמצעות לווין של גילת להרחבת שירותי רשת ה-LTE ברחבי ארה”ב

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית של טכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מודיעה היום כי Sprint (נאסד”ק: S) בחרה בפתרון התמסורת הסלולרית באמצעות לווין של גילת במטרה להנגיש את שירותי ה-LTE ל- Metro Edge ולאזורים מרוחקים ברחבי ארה”ב.

Sprint מצפה לפרוס את הטרמינלים הלוויינים מסוג Capricorn המאפשרים קצבי עבודה גבוהים מאד. אלו יספקו פתרון לפריסה מהירה של תמסורת סלולרית אמינה, באיכות גבוהה, שתאפשר אספקת שירותי LTE לאזורים בעלי כיסוי מוגבל, וכן כפתרון לאירועים מיוחדים וכפתרון תקשורת במקרי חירום ואזורי אסון ברחבי ארה”ב.

“בחירתנו על ידי Sprint כפתרון מבוסס לוויין לרשת ה-LTE שלה מהווה תעודת כבוד עבור גילת ומוכיחה כי ביכולתנו לתת מענה איכותי לצרכים התובעניים של השוק האמריקאי לפתרון תקשורת אמין ויציב,” הוסיפה מיכל אהרונוב, סמנכ”לית לקוחות בינלאומיים ושירותי תקשורת בגילת. “הישג זה נותן משנה תוקף למובילות הטכנולוגית של גילת, המאפשרת למפעילות תקשורת סלולריות מובילות לספק מהירויות חסרות תקדים בעלות כוללת נמוכה. הטכנולוגיה המובילה של גילת יחד עם רוחב פס לווייני נגיש, יוצרים עבור גילת אפשרויות חדשות לשירותי פס רחב בארה”ב וברחבי העולם.”

בתמונה: מנכ”ל חברת גילת, יונה עובדיה (קרדיט: יח”צ).

תגובות סגורות