חדשות היום

גילת חושפת פתרון פורץ דרך של תאי סלולר קטנים (Small Cell) על גבי לוויין עבור כיסוי ברשתות 3G ו-4G

חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: TLIG), מובילה עולמית של טכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מודיעה היום כי הטכנולוגיה המהפכנית שלה, CellEdge SDR  (Software Defined Radio), פתרון תא סלולרי קטן (Small Cell) על גבי לוויין, לאספקת כיסוי 3G ו-4G לאזורים עם מענה תקשורתי מוגבל או ללא מענה קיים.

ה- CellEdge SDRשל גילת מיועד לספק מענה לצורך הגובר בשירותי פס רחב באיכות גבוהה ושירותי קול לאזורים פריפריאליים ומרוחקים. פתרון התא הסלולרי הקטן של גילת משולב בצורה הדוקה עם תמסורת הלוויין, דבר אשר מאפשר ניצול מרבי של רוחב הפס ומפחית עלויותיו.

פלטפורמה זו (Software Defined Radio) של גילת תומכת, בו זמנית, בשירותי 3G ו-4G ומאפשרת מעבר חלק מ- 3Gל-4G, כאשר נדרש. ה-CellEdge SDR הינו פתרון גמיש, בעל צריכת חשמל נמוכה, חסכוני, ומותקן חיצונית, המבוסס על תא סלולרי קטן (small cell) על גבי לוויין, ומצויד באפשרות להזנה סולארית. ה-CellEdge SDR משולב בשירותי ה- turnkeyמקצה לקצה של גילת, הכוללים התקנה, הטמעה ושירותים מנוהלים.

“הצורך בהרחבה מהירה של שירותי 3G ו-4G לאזורים מרוחקים הינו אחד הגורמים העיקריים לאימוץ תמסורת לוויינית,” אמר כריסטופר באו, נשיא NSR, חברת מחקר מובילה בשוק הלוויינים והחלל. “בהתבסס על הצורך בהעברת שירותי פס רחב בעלות משתלמת, השילוב בין גישה סלולרית לבין תמסורת לוויינית עשוי להיות אטרקטיבי בקרב מפעילים רבים”.

“ה- CellEdge SDRשל גילת הינו פתרון מוביל וחסכוני המיועד לאספקת חווית משתמש הזהה לזו המתקבלת ברשתות יבשתיות”, הסביר חגי כץ מנהל קו העסקים של טרמינלי לוויין (VSAT) בגילת. “ה-SDR הינו פתרון פורץ דרך וככזה הוא שב ומחזק את מעמדנו כמובילים באספקת פתרונות תמסורת לרשתות סלולריות. עם CellEdge SDR מפעילי תקשורת סלולרית יכולים כעת להרחיב את כיסוי הרשת ולספק שירותים רווחיים בכל מקום”.

CellEdge SDR זמין כעת ברחבי העולם לשירותי 3G ו- 4Gעם מספר התקנות קיימות וביניהן הפרויקט עם Optus, חברת תקשורת אוסטרלית מובילה, אשר פורסם לאחרונה.

בתמונה: מנכ”ל החברה, יונה עובדיה (קרדיט: יח”צ).

תגובות סגורות