דאסו סיסטמס משתפת פעולה עם חברת משגרי החלל של איירבוס בתכנון ופיתוח משגר החלל האירופאי Ariane 6

  • הפתרון הייעודי לתעשייה Winning Program יעמוד בלב תוכנית משגרי החלל האירופאית
  • הפתרון מאפשר ל- 700 מהנדסים ברחבי אירופה לעבוד בשיתוף פעולה
  • רמת הפירוט והדיוק של המודל הדיגיטלי מאפשרים לדעת כבר שלב התכנון כי המשגר יוכל לעמוד במגבלות תקציב ולוחות זמנים

דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERIENCE, אישרה את שיתוף הפעולה ארוך הטווח שלה עם Airbus Safran Launchers, הספקית התעשייתית המרכזית של Ariane 6, משגר הדור הבא של סוכנות החלל האירופאית. יותר מ- 700 מהנדסים אשר עובדים על פיתוח Ariane 6 לרוחב מספר אתרים באירופה, כולל שותפים, משתמשים בפתרונות דאסו סיסטמס לצורך בניית הארכיטקטורה של המערכת, הגדרה מפורטת של התכנון, ובחינת ואימות כח הדחף ורכב החלל.

הפתרון הייעודי לתעשייה “Winning Program” של דאסו סיסטמס הוא מרכיב חשוב ביכולת לבצע מגוון מחקרי trade-off, לבחון של מספר גדול של חלופות, ולהאיץ תהליך קבלת ההחלטות כדי להשיג את התצורה התחרותית ביותר עבור Ariane 6. הארכיטקטורה הנבחרת, נכס דיגיטלי של Airbus Safran Launchers, יעבור אופטימיזציה ויאומת באופן רציף לכל אורך תהליך הפיתוח.

נכסים דיגיטליים שכאלה נוצרים ומאומתים על בסיס מודל דיגיטלי שיתופי. מודל שכזה מסייע להימנע מטעויות, למזער שינויים, ותורם להורדת חודשים משלבי הפיתוח וההכנסה לייצור. אפליקציות דאסו סיסטמס משמשות לתכנון תהליכים, סקירה של עיצובים משותפים ברמה בינלאומית, וסקירת תוכנית הפיתוח תוך מינוף מציאות מדומה, המאפשרת הגדרה מדויקת של כל תהליך הייצור המורכב.

” Airbus Safran Launchers ממשיכה לבנות את Ariane 6, על בסיס הערך וההישגים שנוצרו באמצעות פתרונות דאסו סיסטמס בבניית Ariane 5″, אמר אלן צ’רמאו, מנכ”ל Airbus Safran Launchers. “פתרונות אלה, המבוססים על מודל דיגיטלי עם נאמנות גבוהה למציאות, שניתן לשיתוף עם שותפינו לתהליך, ממשיכים לעמוד בלב המודל התעשייתי שלנו לפיתוח משגרים לרוחב אירופה”.

מגזר החלל נמצא בתחרות עזה מאי פעם. סטרטאפים ברחבי העולם וחברות בשווקים מתפתחים מחייבים עסקים מבוססים יותר לבצע מהפך בפעילות שלהם כדי לספק משגרים מגוונים יותר, עתירי ביצועים וגם חסכוניים. הפתרון “Winning Program” תוכנן עבור חברות תעופה וחלל המחפשות לבצע אופטימיזציה בשלבים מוקדמים, ולפתח תוכניות תעופה בחלל באמצעות תכנון, סימולציה ושיתופיות. עם רמות גבוהות של פירוט הנדסי ושיתוף ידע זמין בשלב תהליך תכנון הקונספט, Winning Program יכולה לשפר משמעותית את היכולת לעמוד בעלויות התוכנית, ביצועים ולוח זמנים.

“אנו גאים להביא את השותפות שלנו לחדשנות וביצועים עם Airbus Safran Launchers לרמה חדשה. בזמנים של קונסומריזציה של החלל, שיתוף הפעולה שלנו נועד לתכנן ולפתח מודלים של משגרים הממוקדים בחוויה חדשה. אנו יודעים משלב מוקדם כי ניתן לספק את  Ariane 6 במסגרת התקציב, על פי ההגדרות ובזמן”, אמר ברנרד שארלז, מנכ”ל דאסו סיסטמס. “הפתרון הייעודי של דאסו סיסטמס לתעשיית החלל והתעופה מאפשר ל- Airbus Safran Launchers לחקור את האפשרי, לקיים שיתוף פעולה עם לקוחות ולרוחב כל התחומים והגורמים בסביבת הפעולה, ולהגדיר את הקונספט הנכון ביותר. יחדיו אנו יכולים לרתום את עוצמת התכנון הדיגיטלי כדי לשנות את התעשייה”.

תגובות סגורות