חדשות היום

אוויה חשפה פלטפורמת תקשורת אחודה חדשה

חברת אוויה (Avaya) מכריזה בעולם ובישראל על פלטפורמה חדשה עבור התקשורת העסקית, לשירותי תקשורת אחודה. פלטפורמת Avaya Euinox (אקווינוקס) מספקת תקשורת יעילה, באופן ישיר לתוך מכשירים ניידים באמצעות יישומיי ודפדפניי “Live- In” עבור עבודתם. הפלטפורמה ניתנת להתאמה אישית באמצעות Breeze ™ Avaya SDK Client על ידי דרישות תעשיות או עובדים.  פלטפורמת אקווינוקס נתמכת על שולחן עבודה או התקנים ניידים.

כיום, ספקים עדיין נאבקים כדי למזג בצורה מלאה את תשתיות יישומי התקשורת ושירותים מבוססי ענן לתוך פלטפורמה אחת, אשר מציעה חוויית משתמש פשוטה, כפי שעושה פלטפורמת אקווינוקס של אוויה. מרכיבים מרכזיים של הפתרון כוללים:

חוויה דרך הסלולר, עבודה שוטפת ותגובה מיידית: עובדים יכולים לראות את כל הפגישות שנקבעו במהירות, עדכוני הודעות והיסטורית התקשורת במקום אחד ולנקוט בפעולות מידיות בנגיעה אחת. הפלטפורמה אופטימלית למכשירים ניידים, טאבלטים, מחשבים שולחניים ועוד. דילוג על ההורדה: ניתן לשתף פעולה מתוך דפדפני HTML5 ללא הורדות או תוספות הודות לטכנולוגיתWebRTC .  אימוץ הגישה מכל מקום ובכל עת: הפלטפורמה מספקת גישה נוחה, מידע אמין ומאובטח, סאונד HD באיכות גבוהה ושירותי וידאו לכל מקום ומכל מכשיר. עובדים יכולים להשתמש במכשירים מרובים בו זמנית. הודעה עם המשכיות תמיד: הודעות מולטימדיה עבור טקסט, אודיו, וידאו, תמונות וקבצים מאפשר לעובדים שליחת הודעות בזמן אמת. הפחתת מורכבות והוצאה של מספר פתרונות: אקווינוקס מספקת פלטפורמה אחת התומכת בכל המצבים השונים של ועידה. ועידת אודיו בקנה מידה גבוה, שיתוף פעולה נרחב באינטרנט, וידאו באיכות HD ועוד.

יוסי הירש, מהנדס בכיר באוויה אמר: “החזון של התקשורת האחודה מאז ומתמיד היה לייעל, להיות ידידותי ופשוט, המאפשר עבודה רציפה ללא הפרעה. אקווינוקס התגברה על האתגר ויצרה פלטפורמה אחודה לטובת משתמשי הקצה, מחלקות IT ועסקים ברחבי העולם”.

פתרון אקווינוקס יהיה זמין ברבעון הראשון של 2017 עם יכולת ועידה. הפלטפורמה נמכרת על בסיס רישוין לכל משתמש, שירותים עם מנוי או מודלים שונים של תמחור תמידיים.

תגובות סגורות