חדשות היום

סיוה: נשיאת TSMC אירופה, מריה מרסד, מצטרפת לדירקטוריון החברה

ספקית טכנולוגיות העיבוד והקישוריות סיוה (נאסד”ק: CEVA) הודיעה היום על הצטרפותה של מריה מרסד, נשיאת TSMC אירופה, לדירקטוריון החברה. מרסד תשמש כדירקטורית חיצונית, ועם הצטרפותה יגדל מספר הדירקטורים של סיוה לשמונה.

“אנו שמחים על הצטרפותה של מריה לדירקטוריון ומצפים שתתרום מניסיונה המוכח לחברה”, אמר יו”ר דירקטוריון סיוה, פיטר מקמנמון. “מריה היא מנהלת בעלת מוניטין וניסיון ניהולי רב במספר חברות שבבים גדולות. נקודת המבט הרחבה שלה על תעשיית השבבים והטרנדים בשווקים הסופיים צפויה לסייע לסיוה, הממשיכה לצמוח ולגוון את מקורות הכנסתה”.

כנשיאת TSMC אירופה, אחראית מרסד להובלת הפיתוח, האסטרטגיה והניהול של פעילות TSMC ביבשת. לפני הצטרפותה ל-TSMC, שימשה מרסד כסגנית-נשיא בכירה ומנהלת פעילות השיווק והמכירות של חברת השבבים NXP (לשעבר פיליפס סמיקונדקטורס). מרסד הצטרפה לפיליפס סמיקונדקטורס בספטמבר 2003 כסגנית-נשיא בכירה ומנהלת יחידת הפתרונות למוצרי אלקטרוניקה מקושרים לאינטרנט. לפני כן מילאה מרסד שורה של תפקידים באינטל במשך 19 שנה, ובתפקידה האחרון שם שימשה כמנהלת אזור אירופה, המזה”ת ואפריקה.

במקביל לתפקידה הנוכחי כנשיאת TSMC אירופה, משמשת מרסד כיו”ר ועדת הייעוץ לאזור אירופה, המזה”ת ואפריקה באיגוד חברות השבבים ( (Global Semiconductor Alliance.

תגובות סגורות