Moovit חצתה את רף 50 מיליון המשתמשים וזכתה בקטגוריית אפליקציות local של גוגל לשנת 2016

מוביט, אפליקציית הניווט בתחבורה הציבורית, עברה לאחרונה את רף 50 מיליון המשתמשים. החברה אשר נוסדה בישראל בשנת 2011, קטפה לאחרונה פרס יוקרתי נוסף כשנבחרה ע”י גוגל כאחת מעשר האפליקציות הטובות של 2016 בקטגוריית Local לאנדרואיד. האפליקציה זמינה להורדה בחינם לכל משתמשי מערכות אנדרואיד ו-iOS ב-68 מדינות ובמעל 1200 ערים ברחבי הגלובוס.

את שנת הפעילות הראשונה שלה ב-2013 סגרה החברה עם 3 מיליון משתמשים. מספר המשתמשים ריבע את עצמו ל-12.5 מיליון בשנת 2014 ובשנת 2015 חצתה מוביט את רף 32 מיליון המשתמשים.

לאחרונה השיקה החברה שירות קארפול במסגרתו השיקה אפליקציה ייעודית לנהגים, המתאימה בין נוסעי התחבורה הציבורית לנהגי רכב פרטיים לנסיעות משותפות. נהגים בעל רכב פרטי שרוצים לצרף אליהם טרמפיסטים לנסיעות יומיומיות, מורידים אפליקציה חדשה בשםMoovit Carpool  ומגדירים את המוצא והיעד (למשל, בית ועבודה, או בית ואוניברסיטה) ואת הנקודה שממנה רוצים לאסוף נוסעים (למשל, תחנת אוטובוס הסמוכה לביתו).

נוסעים המעוניינים למצוא טרמפ פותחים את אפליקציית Moovit הרגילה, ובפניהם מוצגים נסיעות שמתאימות להם על פי היעד והשעה הרצויים. הם יכולים לבקש נסיעה, ואם הנהג מסכים – הנסיעה נקבעת. מוביט דואגת לחבר בין נהגים וטרמפיסטים שנוסעים במסלולים דומים ובשעות דומות.

יובב מידד, סמנכ”ל מוצרים ושיווק במוביט מסר “אנו ממשיכים להגדיל את קצב הצמיחה של החברה, שעומד כיום על 2 מיליון משתמשים חדשים בכל חודש. קצב הפריסה העולמי גם כן גדל כשבכל יום שתי ערים נוספת ברחבי העולם מצטרפות לשירות. את שנת 2016 אנו צופים לסיים עם 52 מיליון משתמשים”.

 

תגובות סגורות