אלוט תקשורת מודיעה על מינויו של ארז ענתבי לתפקיד נשיא ומנכ”ל החברה

אלוט תקשורת בע”מ (NASDAQ, TASE: ALLT), ספקית עולמית מובילה של פתרונות אבטחה ומונטיזציה שמאפשרת לספקי שירותים ועסקים להפוך את החוויה הדיגיטלית למאובטחת יותר ומותאמת למשתמשים, הודיעה היום כי מר ארז ענתבי מונה לתפקיד נשיא ומנכ”ל החברה. מר ענתבי יחליף את מר אנדרי אלפנט ב-1 בפברואר. בהמשך לבקשת מועצת המנהלים של החברה, הסכים מר אלפנט לתמוך במר ענתבי בתקופת המעבר ולהמשיך ולסייע לחברה כמנהל אסטרטגיה ראשי.

יגאל יעקבי, יו”ר אלוט, אמר: “אנו שמחים על כך שמר ענתבי מצטרף לאלוט ויכהן כנשיא ומנכ”ל החברה. מר ענתבי מביא עמו ניסיון רב, יכולות ניהול כללי ועסקי מוכחות בשווקים הדומים לאלה שבהם פועלת אלוט. אני רוצה לנצל הזדמנות זו בכדי להודות לאנדרי אלפנט על התרומה המשמעותית והמתמשכת שלו לאלוט. אנדרי הוביל את המעבר האסטרטגי החשוב לשווקים צומחים יותר של אבטחת רשת ופתרונות מונטיזציה. אני מאמין כי המשך יישום האסטרטגיה, בשילוב עם הנהגתו של מר ענתבי ויכולותיו העסקיות יאפשרו לחברה לחזור לצמיחה.”

טרם הצטרפותו לאלוט, כיהן מר ענתבי כמנכ”ל גילת רשתות לוויין, חברה המובילה בטכנולוגיה לתקשורת לוויינית ובשירותים הרשומה בנאסד”ק בין השנים 2012 ו-2015, ומשנת 2005 כיהן במספר משרות בכירות בקבוצת גילת וביניהן מנכ”ל גילת מערכות רשת (GNS) ומנכ”ל Spacenet Rural. בין השנים 2003 ו-2005 כיהן מר ענתבי כמנכ”ל Clariton Network, חברת סטארט-אפ המספקת כיסוי סלולרי תוך-מבני ובין השנים 1991 ל-2003 כיהן במספר משרות בכירות וניהוליות בגילת רשתות לוויין, ובכלל זה, מנהל תפעול ראשי (COO), סמנכ”ל מכירות בינלאומי וסמנכ”ל פיתוח עסקי. לפני כן, משנת 1982, החזיק מר ענתבי במשרות שונות ברפא”ל, תדיראן, ועסק בבעלות משפחתית. כיום, מר ענתבי מייעץ ומכהן בדירקטוריונים של מספר חברות סטארט-אפ. למר ענתבי תואר ראשון ושני בהנדסת חשמל מהטכניון.

“אני נרגש מההזדמנות להצטרף לאלוט. לחברה מסורת מרשימה של מנהיגות וחדשנות הבאה לידי ביטוי בפתרונות האבטחה החדשים  מבוססי רשת,” אמר מר ענתבי. “אני מאמין כי לאלוט יש עתיד מבטיח ואני מצפה לעבוד ביחד עם אנדרי ועם הדירקטוריון, ההנהלה והעובדים של אלוט בכדי לממש את כלל ההזדמנויות העומדות בפנינו.”

אנדרי אלפנט הוסיף, “לאחר 16 שנים בהן כיהנתי במבחר תפקידים ניהוליים באלוט, אני חושב כי זהו זמן נכון לשינוי הן עבור החברה והן בעבורי. אמשיך לסייע לאלוט בפיתוח אסטרטגיה שגיבשנו ובמציאת אפיקי צמיחה חדשים. אני רוצה להודות לכל העובדים הנפלאים של אלוט, אשר היו שותפים לשינויים הרבים שביצענו בשנים האחרונות.”

בתמונה: אנדרי אלפנט קרדיט: דיוויד גארב.

 

תגובות סגורות