חדשות היום

נס הקימה את Start It Up – יחידה אשר תספק פתרונות יעודיים ומותאמים לחברות סטארט-אפ והייטק

חברת נס, ספקית שירותים ופתרונות בתחומי טכנולוגיות המידע (IT) וחברה בת של קבוצת חילן, הודיעה היום על תחילת הפעילות של יחידת Start IT Up, יחידה חדשה אשר תציע לסטארט-אפים וחברות הייטק מעטפת מלאה וחדשנית של פתרונות עסקיים מוטי טכנולוגיה העטופים במודלים גמישים המותאמים לאתגרים איתם מתמודדות חברות הייטק וסטארט-אפ: שירותי פיתוח ובדיקות על פי דרישה, תמיכת לקוחות ומוצרים, שירותי מומחה, DevOps, אוטומציה ונוספים. וכן שירותים ייחודים בתחומי המעבר לענן, IoT, עיצוב חווית משתמש (UI/X ), פתרון להפצה ושיווק מוצרים ותוכנות ועוד.

משרדי היחידה החדשה, הממוקמים במתחמי We Work, כוללים צוות מומחים מהמובילים בתחומם, כולם בעלי נסיון עשיר בעבודה מול סטארט-אפים וחברות הייטק. מטרת היחידה הינה לספק את כל הפתרונות העסקיים והטכנולוגיים אותם צריכה חברת סטארט-אפ בשלבים השונים של חייה ואשר מבינה כי בכדי לעמוד בקצבי Time To Market  תחרותיים, יש להתמקד בליבת עסקיה ולהעזר במענה חיצוני בכל הקשור למעגלי התפעול, השירות וכל מה שאינו מוגדר כפעילות ליבה. עבור כל אלו, היחידה מצרפת ומגייסת כל העת לשורותיה עובדים בעלי רקע טכנולוגי מתקדם ונסיון רלוונטי ומציעה, סביבת עבודה אטרקטיבית, חדשנית ומגוונת בשלל פרויקטים ומשרות.

 

שחר אפעל, מנכ”ל חברת נס, אמר: “רבות נכתב על היזמות, החדשנות וההצלחה של הסטארט-אפ והייטק בישראל. אך הצלחתה של כל חברה, תלויה לא רק ברעיונות החדשניים אותם היא מביאה, אלא ביישום ובמתן מענה לשורה של אתגרים בפניהם היא עומדת. לטובת כך, הקמנו ‘קומנדו הייטק’, שיציע לסטארט-אפים הצעת ערך, שטרם נראתה בשוק. יחידת Start IT up מציעה לארגוני הסטארט-אפ וההייטק המתפתחים בקצב מהיר, מעטפת שלמה של פתרונות עסקיים מוטי טכנולוגיה, ערך וחדשנות, הארוזים במודלים גמישים אשר נדרשים כדי לעמוד באתגרים אלו”.

בתמונה: משרדי Start IT Up של נס במתחם WeWork בהרצליה

תגובות סגורות